Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Asics το 2022, το χάσμα μεταξύ των φύλων στην άσκηση είναι πολύ μεγαλύτερο από το αναμενόμενο. Ενώ ο κύριος λόγος που οι γυναίκες ασκούνται λιγότερο από τους άντρες είναι προφανής (επειδή έχουν λιγότερο ελεύθερο χρόνο), η εταιρεία μέσω της έρευνας κατέληξε σε περισσότερα συμπεράσματα. Η μεγαλύτερη παγκόσμια μελέτη για το χάσμα των φύλων στον τομέα της φυσικής κατάστασης βασίστηκε σε σχεδόν 25.000 ερωτηθέντες οι οποίοι χωρίστηκαν σε 26 ομάδες. Τα ευρήματα οδήγησαν την Asics να λανσάρει την καμπάνια «Move Her Mind», ως μια νέα προσπάθεια που προτείνει τρόπους για να ξεπεραστούν τα εμπόδια στην προπόνηση.
- Μάρθα Κατσαρού in IN ACTION
Asics: χάσμα μεταξύ των φύλων στην άσκηση
Related Post
- JTI: Η Janine Neuhaus νέα γενική διευθύντρια της JTI Hellas
Η JTI ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Janine…Read More
- Η Amy Armstrong, νέα CRO του Publicis Groupe Προέρχεται από την Amazon και θα εστιάζει στα connected media
Εστιάζοντας στο χαρτοφυλάκιο connected media, ο όμιλος…Read More
- H Μάρα Κρητικού και το Newsbeast.gr στην «20 under 40 Media» του MW Marketing Manager της Prime Applications
Μια διάκριση πέτυχε η Μάρα Κρητικού, Marketing…Read More