Η εταιρεία Visa ανανεώνει το brand της μέσα από την καμπάνια «Meet Visa» με νέο λογότυπο, ενισχυμένη ψηφιακή παρουσίαση και εστίαση στις λύσεις και στον αντίκτυπό τους στους πολίτες της νέας εποχής σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Birim Gonulsen Ozyurekli, επικεφαλής Μάρκετινγκ της Visa για τη Νότια Ευρώπη, προσκαλεί τον κόσμο να «γνωρίσει τη Visa, ένα δίκτυο που εργάζεται για όλους και μιλά για τον τρόπο που η εταιρεία παρέχει πρόσβαση σε ταχύτερες διασυνοριακές πληρωμές για τις μεγάλες επιχειρήσεις, στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τους καταναλωτές, σε ψηφιακές πληρωμές για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων.
Αυτές οι συναρπαστικές αλλαγές αντικατοπτρίζουν τους επιχειρηματικούς στόχους της Visa ως δικτύου μεταφοράς χρημάτων, ως ενός brand που συνδέει τους ανθρώπους» δηλώνει η κ. Birim Gonulsen Ozyurekli. Πριν τη δημιουργία της καμπάνιας «Meet Visa», πραγματοποιήθηκαν ποσοτικές και ποιοτικές συνεντεύξεις με τους κύριους stakeholders, σε διάφορες αγορές σε όλο τον κόσμο. «Διαπιστώσαμε έτσι, ότι οι καταναλωτές εκτιμούν πλέον την πρόθεση και τον σκοπό της εταιρείας όσο και το προσφερόμενο προϊόν. Για παράδειγμα, το 75% των καταναλωτών παγκοσμίως, απάντησε ότι οι αγοραστικές τους επιλογές επηρεάζονται από τη συμμετοχή της κάθε εταιρείας σε ζητήματα με κοινωνικό πρόσημο. Περισσότερο από το 80% των ατόμων κάτω των 30 ετών, πιστεύουν ότι οι εταιρείες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επίλυση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα» προσθέτει.