Η Rocket, η οποία δημιουργήθηκε το 2018 στην Ουκρανία μπήκε πριν από δυο μήνες στην ελληνική αγορά. Ήδη υπόσχεται χαμηλότερη προμήθεια σε σχέση με τους βασικούς της ανταγωνιστές «θέλοντας να διασφαλίσει ότι τα συνεργαζόμενα εστιατόρια θα κερδίζουν περισσότερα με την Rocket σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό», όπως επισημαίνει η Clementine Joly, Head of Marketing για την Ευρώπη προσθέτοντας: «Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προμήθεια θα προσαρμόζεται. Προσφέρουμε χαμηλότερα standard ποσοστά και μπορούμε να τα προσαρμόσουμε με οποιοδήποτε χαμηλότερο ποσοστό που ενδέχεται να δίνουν οι ανταγωνιστές μας σε σχέση με τα δικά μας.»
- Πέτρος Κυπραίος in IN ACTION
CLEMENTINE JOLY: ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ROCKET
Related Post
- JTI: Η Janine Neuhaus νέα γενική διευθύντρια της JTI Hellas
Η JTI ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Janine…Read More
- Η Amy Armstrong, νέα CRO του Publicis Groupe Προέρχεται από την Amazon και θα εστιάζει στα connected media
Εστιάζοντας στο χαρτοφυλάκιο connected media, ο όμιλος…Read More
- H Μάρα Κρητικού και το Newsbeast.gr στην «20 under 40 Media» του MW Marketing Manager της Prime Applications
Μια διάκριση πέτυχε η Μάρα Κρητικού, Marketing…Read More