Η Rocket, η οποία δημιουργήθηκε το 2018 στην Ουκρανία μπήκε πριν από δυο μήνες στην ελληνική αγορά. Ήδη υπόσχεται χαμηλότερη προμήθεια σε σχέση με τους βασικούς της ανταγωνιστές «θέλοντας να διασφαλίσει ότι τα συνεργαζόμενα εστιατόρια θα κερδίζουν περισσότερα με την Rocket σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό», όπως επισημαίνει η Clementine Joly, Head of Marketing για την Ευρώπη προσθέτοντας: «Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προμήθεια θα προσαρμόζεται. Προσφέρουμε χαμηλότερα standard ποσοστά και μπορούμε να τα προσαρμόσουμε με οποιοδήποτε χαμηλότερο ποσοστό που ενδέχεται να δίνουν οι ανταγωνιστές μας σε σχέση με τα δικά μας.»
- Πέτρος Κυπραίος in IN ACTION
CLEMENTINE JOLY: ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ROCKET
Related Post
- Η Search Magic στο Women in Tech SEO Festival στις ΗΠΑ
Η Search Magic συμμετείχε ως Wellbeing Sponsor…Read More
- Η Εύη Κουτσαυτάκη από τον ΣΚΑΙ, νέα διευθύνουσα σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός
Η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ έκανε γνωστό πως η…Read More
- H Μαρία Ζαφειράτου, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Influencer Marketing Awards
Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των φετινών Influencer…Read More