Η Rocket, η οποία δημιουργήθηκε το 2018 στην Ουκρανία μπήκε πριν από δυο μήνες στην ελληνική αγορά. Ήδη υπόσχεται χαμηλότερη προμήθεια σε σχέση με τους βασικούς της ανταγωνιστές «θέλοντας να διασφαλίσει ότι τα συνεργαζόμενα εστιατόρια θα κερδίζουν περισσότερα με την Rocket σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό», όπως επισημαίνει η Clementine Joly, Head of Marketing για την Ευρώπη προσθέτοντας: «Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προμήθεια θα προσαρμόζεται. Προσφέρουμε χαμηλότερα standard ποσοστά και μπορούμε να τα προσαρμόσουμε με οποιοδήποτε χαμηλότερο ποσοστό που ενδέχεται να δίνουν οι ανταγωνιστές μας σε σχέση με τα δικά μας.»
- Πέτρος Κυπραίος in IN ACTION
CLEMENTINE JOLY: ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ROCKET
Related Post
- Μία στις δύο γυναίκες αντιμέτωπη με προκλήσεις, λόγω φύλου – Τι δείχνουν τα στοιχεία έρευνας ΕΒΕΑ – Microsoft
«Οι γυναίκες εξακολουθούν να βιώνουν διακρίσεις στο…Read More
- Caffè Vergnano: προωθεί το μήνυμα για τη συμπερίληψη των γυναικών
Η πρωτοβουλία Women in Coffee του Caffè…Read More
- Πάνω από 1 στους 2 άνδρες πιστεύουν πως είναι πολύ καλό ως μπαμπάδες να είναι οι κύριοι φροντιστές των παιδιών!
Σύμφωνα με τη νέα πανελλαδική έρευνα YouGov…Read More