Η KPMG µένει πιστή στον 3ο πυλώνα δράσης Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας για τη δια βίου µάθηση και για πρώτη φορά παρουσιάζει µια νέα συνεργασία µε τον µη κερδοσκοπικό οργανισµό (ΜΚΟ) “The Tipping Point” που στόχο έχει να συµβάλλει στη δηµιουργία ενηµερωµένων και ενσυνείδητων νέων, σε ό,τι αφορά στις ακαδηµαϊκές επιλογές τους και τη µελλοντική τους επαγγελµατική σταδιοδροµία. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η KPMG υποστηρίζει τη συµµετοχή µαθητών/τριών στην περιοχή της Καλλιθέας στην Αττική καθώς µε τα νέα της γραφεία στο “THE WAVE” θέλει να «αγκαλιάσει» τη νέα της γειτονιά στο κέντρο της πόλης.
Η Αµαλία Κωνσταντακοπούλου, Co– Founder & Director, του ΜΚΟ “The Tipping Point”, δήλωσε: «Στο The Tipping Point πιστεύουµε ότι η πρόσβαση στην ενηµέρωση και σε προσλαµβάνουσες είναι βασικό δικαίωµα κάθε νέου/ας. Μέσα από τη συνεργασία µας µε την ΚPMG στην Ελλάδα, χαιρόµαστε για την ένταξη ενός ακόµα σχολείου στο The Tipping Point Program, καθώς και για τη συµβολή αξιόλογων στελεχών της ως µέντορες, µε στόχο να εµπνεύσουν µαθητές και µαθήτριες ανά την Ελλάδα.»