Η Liquid Media ανακοίνωσε την ένταξη της Πηνελόπης Μουλά στο δυναμικό της εταιρείας, αναλαμβάνοντας τη θέση της Εμπορικής Διευθύντριας για τα brands Gazzetta, Jennygr, Reader, Insider, Travelgo, Luben και Neopolis. Με πολυετή εμπειρία στον κλάδο των Mέσων Mαζικής Eνημέρωσης και εξειδικευμένη γνώση στα ψηφιακά μέσα, η Π. Μουλά έρχεται να ενισχύσει την ομάδα της Liquid Media, συνεισφέροντας στην περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση της εταιρείας. Η Πηνελόπη Μουλά διαθέτει βαθιά κατανόηση της αγοράς και εξαιρετική ικανότητα διαχείρισης εμπορικών στρατηγικών, κάτι που θα συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων και στην αξιοποίηση των νέων ευκαιριών για τα ψηφιακά brands της Liquid Media.
- Μάρθα Κατσαρού in IN ACTION
Η Πηνελόπη Μουλά, νέα Εμπορική Διευθύντρια στη Liquid Media
Related Post
- JTI: Η Janine Neuhaus νέα γενική διευθύντρια της JTI Hellas
Η JTI ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Janine…Read More
- Η Amy Armstrong, νέα CRO του Publicis Groupe Προέρχεται από την Amazon και θα εστιάζει στα connected media
Εστιάζοντας στο χαρτοφυλάκιο connected media, ο όμιλος…Read More
- H Μάρα Κρητικού και το Newsbeast.gr στην «20 under 40 Media» του MW Marketing Manager της Prime Applications
Μια διάκριση πέτυχε η Μάρα Κρητικού, Marketing…Read More