Με τον τίτλο «Motherlover»
Το brand Maltesers κυκλοφόρησε καµπάνια σε συνεργασία µε τη φιλανθρωπική οργάνωση Comic Relief, για να «φωτίσει» τις προκλήσεις που αντιµετωπίζουν οι µητέρες στον εργασιακό χώρο και το πώς οι άνθρωποι µπορούν να τις βοηθήσουν «να ελαφρύνουν το φορτίο». Η καµπάνια µε τίτλο «Motherlover» δηµιουργήθηκε από την Abbott Mead Vickers BBDO. Πηγή έµπνευσης αποτέλεσε έρευνα των Maltesers, η οποία διαπίστωσε ότι πολλά από τα βάρη του συνδυασµού της επαγγελµατικής και της οικογενειακής ζωής εξακολουθούν να πέφτουν στις εργαζόµενες µητέρες. Συγκεκριµένα, 55% των µαµάδων στο Ηνωµένο Βασίλειο δήλωσαν ότι χρειάζονται περισσότερη βοήθεια από τους εργοδότες και τους συναδέλφους τους για να είναι οι εργαζόµενες µητέρες που θα ήθελαν.