Η Vichy σε συνεργασία µε την ηθοποιό Μαρία Καβογιάννη παρουσιάζει τη νέα καµπάνια ενηµέρωσης, ευαισθητοποίησης και ενδυνάµωσης των Γυναικών για την εµµηνόπαυση. Η VICHY, πρωτοπόρος τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην επιστηµονική έρευνα για την επίδραση των ορµονών στο δέρµα, κυκλοφορεί ξανά την εξειδικευµένη σειρά Neovadiol η οποία ενεργοποιεί εκ νέου τους µηχανισµούς της επιδερµίδας σε κάθε στάδιο της εµµηνόπαυσης. Πρόκειται για την πρώτη σειρά ανόρθωσης και ανασχηµατισµού στα ορατά συµπτώµατα της εµµηνόπαυσης στην επιδερµίδα: στο περίγραµµα, τον λαιµό και τα ζυγωµατικά. Η σειρά Neovadiol έχει πλούσια υφή και περιέχει έναν αποκλειστικό συνδυασµό δύο συµπλεγµάτων δραστικών ουσιών: το σύµπλεγµα Ζωτικών Ελαίων Αναδόµησης (Ωµέγα 3-6-9) και το Σύµπλεγµα Αναδόµησης των Ιστών (Pro-Xylane + Proteic Gf). Ο συνδυασµός αναδοµεί ιστούς και αναπληρώνει την απώλεια των λιπιδίων αφήνοντας µια αίσθηση άνεσης, και αποκαθιστώντας την πυκνότητα και τη φωτεινότητα της επιδερµίδας.
- Πέτρος Κυπραίος in TRENDS
Καμπάνια ενημέρωσης των γυναικών για την εμμηνόπαυση από τη Vichy
Related Post
- Randstad Workmonitor: το 50% των εργαζοµένων παραµένει σε µια καλή θέση εργασίας χωρίς ευκαιρίες εξέλιξης
Το 29% των εργαζοµένων θα σκεφτόταν να…Read More
- ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε: κέρδη 350.000 ευρώ το 2023 – Πρώτη κερδοφόρα χρήση χάρις στη Φρίντα Μελετίδη
Η θετική πορεία της ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε κατά…Read More
- Σδούκου: οι διασυνδέσεις καθιστούν την Ελλάδα ενεργειακό κόμβο
Την ανάπτυξη των διασυνοριακών διασυνδέσεων που καθιστούν…Read More