Τί θα γινόταν εάν η τεχνητή νοηµοσύνη µας βοηθούσε να βρούµε το ιδανικό make-up look για εµάς ή για… το ψηφιακό µας ‘εγώ’; Ακούγεται σαν σενάριο από ταινία, και όµως, η Dior και ο Peter Philips το έκαναν πραγµατικότητα. Ο ιστορικός Οίκος οµορφιάς συνεργάζεται και επίσηµα µε την εφαρµογή Zepeto, µε την οποία µπορούµε να φτιάξουµε το ψηφιακό µας ‘alter ego’ και να διαµορφώσουµε την εµφάνισή του όπως εµείς θέλουµε. Τώρα, µπορούµε να επιλέξουµε και ανάµεσα σε 9 look µακιγιάζ τα οποία έχουν δηµιουργηθεί για χειρός του εξειδικευµένου team του Dior. Κάπως έτσι, θα έχει επιµεληθεί το µακιγιάζ µας το πιο έµπειρο team, βασισµένο σε εµβληµατικά προϊόντα Dior από σειρές όπως το Rouge Dior, Dior Addict και άλλες. Θα τα βρούµε όλα τα looks στο παιχνίδι Zepeto, στο οποίο θα µπορούµε να τα ξεκλειδώσουµε όσο παίζουµε.
O οίκος Dior συνεργάζεται λοιπόν µε την εφαρµογή Zepeto, και δηµιουργεί τα πρώτα αποκλειστικά αποτελέσµατα µακιγιάζ εικονικής πραγµατικότητας για τους χρήστες της. Ο Dior, αποτελεί την πρώτη µάρκα οµορφιάς που συµµετέχει στην πλατφόρµα και προσφέρει τις δηµιουργίες µακιγιάζ του, ως ολοκληρωµένα αποτελέσµατα.
Ο Peter Philips, Δηµιουργικός Διευθυντής και Διευθυντής Εικόνας του Dior, αναδηµιούργησε εννέα αποτελέσµατα µακιγιάζ, εµπνευσµένα από τις επιδείξεις µόδας Dior και τις φωτογραφίσεις οµορφιάς. Τα µακιγιάζ είναι βασισµένα σε εµβληµατικά προϊόντα µακιγιάζ Dior, µεταξύ των οποίων οι σειρές Rouge Dior, Dior Addict και Diorshow. Οι διακριτικές, χρωµατικές παλέτες του Peter Philips παρουσιάζονται µε φυσικότητα σε καθένα από τα αποτελέσµατα.
Όλα έχουν πρωτότυπα ονόµατα, όπως Smoky Mirror, Mod Girl, Pink Dream, Spiky Eyes, Cute 999, κ.ά., παρουσιάζοντας µε ιδιαίτερο τρόπο την υπογραφή Dior στη µορφή ενός κοµψού τατουάζ που στολίζει το πρόσωπο του άβαταρ. Σηµειώνεται ότι το Zepeto λανσαρίστηκε το 2018 και αποτελεί µια από τις πιο επιτυχηµένες εφαρµογές, µετρώντας πάνω από 200 εκατοµµύρια χρήστες παγκοσµίως. Τα 9 αποτελέσµατα µακιγιάζ Dior είναι ήδη διαθέσιµα στο Zepeto.