Tη σύµπραξη της P&G και του κινήµατος για την πρόληψη και την καταπολέµηση της έµφυλης βίας “Strong Me” ενάντια στη γυναικεία κακοποίηση, εγκαινιάζει η νέα καµπάνια της Leo Burnett Greece, creative agency του Publicis Groupe.
Στόχο της εκστρατείας είναι η αφύπνιση του κοινού αλλά και η δωρεάν παροχή ψυχολογικής στήριξης σε επιζώσες γυναικείας κακοποίησης. Με κεντρικό µήνυµα «Πιο πολλές. Πιο δυνατές», η P&G και το Strong Me δείχνουν έµπρακτα τη στήριξή τους στις γυναίκες που έχουν επιβιώσει από περιστατικά κακοποίησης.
Τα περιστατικά και οι καταγγελίες γυναικείας κακοποίησης στην Ελλάδα αυξάνονται όλο και περισσότερο. Για αυτό, η P&G, στα πλαίσια των δράσεων της εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης, στηρίζει τις γυναίκες, παρέχοντας -σε συνεργασία µε τον ΜΚΟ Strong Me- δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη σε επιζώσες κακοποίησης.