Η Paige O’Neill, Γενική Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sitecore παρουσιάζει τους τρόπους µε τους οποίους οι marketers µπορούν να αξιοποιήσουν νέες και υπάρχουσες τεχνολογίες για να δηµιουργήσουν ασυναγώνιστες εµπειρίες για τους πελάτες τους.
- Το υβρίδιο ήρθε για να μείνει
To 2022, οι επιχειρήσεις λιανικού εµπορίου θα διευρύνουν τις επενδύσεις σε ψηφιακές τεχνολογίες που προωθούν τις ηλεκτρονικές αγορές, την παραλαβή από το κατάστηµα (BOPIS) ή την ολοκλήρωση των αγορών µέσω της υπηρεσίας click & collect. Αυτό το µοντέλο αγορών εξασφαλίζει την ταχύτητα που θέλουν οι καταναλωτές, ενώ σε περίπτωση καθυστερήσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας η διαδικασία µπορεί να επιβραδυνθεί. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών δεν πρόκειται να επιτευχθεί αρκετά σύντοµα.
- Καθώς τα cookies τρίτων φθίνουν, οι επιχειρήσεις πρέπει να καλλιεργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές
Οι καταναλωτές δεν είναι υποχρεωµένοι να δίνουν τα προσωπικά δεδοµένα τους στις επιχειρήσεις. Και καθώς ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο ως προς την προστασία των προσωπικών δεδοµένων, οι επιχειρήσεις πρέπει να δώσουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αναλάβουν την ευθύνη του τρόπου µε τον οποίο συλλέγονται, αποθηκεύονται και αξιοποιούνται οι προσωπικές τους πληροφορίες. Tα brands πρέπει να οικοδοµήσουν ένα στέρεο θεµέλιο χρησιµοποιώντας αυτά τα δεδοµένα.
Η τεχνολογία πρέπει να καταγράφει, να ενοποιεί και να ενεργοποιεί πολυκαναλικές στρατηγικές που µετατρέπουν την προσέγγιση µάρκετινγκ σε εξατοµικευµένες εµπειρίες µε βάση τις µοναδικές επιθυµίες και ανάγκες κάθε πελάτη. Φυσικά, χωρίς cookies τρίτων ή άλλες κρυφές πηγές δεδοµένων, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προβάλλουν µια πειστική επιχειρηµατολογία -και να είναι έτοιµοι να παρέχουν πραγµατική αξία- για πρόσβαση σε δεδοµένα που σχετίζονται µε τις προτιµήσεις του πελάτη όπως παλαιότερες αγορές, αγαπηµένα brands, χρωµατικές προτιµήσεις και µεγέθη.
- Οι εξατομικευμένες εμπειρίες θα αποτρέψουν τους πελάτες από το να διακόψουν τις αγορές τους
Οι καθυστερήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας µπορεί να οδηγήσουν σε απογοητευµένους καταναλωτές που αναζητούν άλλο κατάστηµα, όταν το προϊόν που επιθυµούν δεν είναι διαθέσιµο. Τα eshops µπορούν να αντιµετωπίσουν αυτό το ζήτηµα, χρησιµοποιώντας ιστορικό περιήγησης και αντιστοιχώντας πρότυπα τεχνητής νοηµοσύνης για να προτείνουν το επόµενο καλύτερο διαθέσιµο προϊόν. Ανάλογα µε το είδος, µπορεί να είναι ένα προϊόν διαφορετικού χρώµατος, να έχει κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά ή να προέρχεται από άλλον κατασκευαστή.
- Το επόμενο επίπεδο εξατομίκευσης είναι η προσαρμογή ελκυστικού περιεχομένου
Νέα διαδραστικά κανάλια αναδύονται καθηµερινά για να τροφοδοτήσουν την ακόρεστη όρεξη των καταναλωτών για άµεση ικανοποίηση και την επιθυµία τους να προσαρµόζουν αυτό που θέλουν και τον τρόπο µε τον οποίο θα το αποκτήσουν. Οι ραγδαίες αλλαγές µετατρέπουν τα brands σε φορείς πρόβλεψης των αναγκών. Πρόκληση αποτελεί η συµµετοχή στη συζήτηση, καθώς οι καταναλωτές µπορούν να αποκλείσουν την επικοινωνία από brands που δεν τους αρέσουν ή τα οποία δεν θεωρούν σχετικά.
Η εξατοµίκευση απαιτεί πολύ περιεχόµενο, το οποίο οι καταναλωτές θα διαµορφώσουν στη συνέχεια µε βάση τα ενδιαφέροντά τους. Συνήθως, οι πελάτες βλέπουν το 3% του περιεχοµένου που δηµοσιεύει ένα brand. Αυτοί καθορίζουν τι είναι υπερβολικά πολύ και αυτό τα προνοητικά brands το συνειδητοποιούν. Οι εξατοµικευµένες πληροφορίες οδηγούν στην αφοσίωση, σε νέα αγορά και διατήρηση. Το έχουµε δει αυτό στις συνδροµητικές υπηρεσίες µας. Μπορείτε να παραλαµβάνετε το αγαπηµένο σας ξυραφάκι κάθε µήνα, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσετε ξανά µε την επιχείρηση. Η επόµενη φάση µπορεί να είναι η επιλογή «Αγοράστε τώρα».
- Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο
Οι εφαρµογές επαυξηµένης πραγµατικότητας (AR) -και εικονικής πραγµατικότητας (VR)- που συνδέουν φυσικούς και ψηφιακούς χώρους, πρόκειται να αυξηθούν, καθώς οι επιχειρήσεις βλέπουν την ευελιξία και την ευκολία που προσφέρουν