H καµπάνια του Pantene #HairHasNoGender συνεχίζεται για 2η χρονιά µε νέο τηλεοπτικό που δηµιούργησε η Grey Athens. Σε σχετική έρευνα που έγινε, προέκυψε ότι το 53% των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόµων αισθάνονται την ανάγκη να κρύβουν την ταυτότητά τους στο χώρο εργασίας, γεγονός που οδήγησε το Pantene να συνεχίσει και για δεύτερη χρονιά την καµπάνια #HairHasNoGender. Η νέα καµπάνια επικεντρώνεται τόσο στη δύναµη που έχουν τα µαλλιά στο να εκφράζουν την ταυτότητα κάθε ανθρώπου, όσο και στο πόσο σηµαντική είναι η υποστήριξη όλων για να µπορούν οι άνθρωποι να αυτο-εκφράζονται όπως αυτοί επιθυµούν στο εργασιακό τους περιβάλλον.
- Ελένη Σαραντάκη in TRENDS
Pantene: νέα καμπάνια #Hair Has No Gender
Related Post
- Η Always® συνεχίζει τις προσπάθειες υπέρ της ενδυνάμωσης των νεαρών κοριτσιών
Η Always®, η κορυφαία μάρκα σε προϊόντα…Read More
- Η Έφη Καρανάσιου σε νέα θέση στην Beiersdorf Hellas
Έναν νέο ρόλο, εκείνον της Medical Manager…Read More
- Νέα Senior Partner της KPMG η Μαρίνα Καπετανάκη
Νέα Senior Partner της KPMG στην Ελλάδα…Read More