Η Louise Owen αναλαμβάνει τη θέση της πρώτης Chief Performance Officer στη UM. Πρώην senior director of performance στην Astound Digital, η Owen θα αναφέρεται στις Kara Osborne και Chloe Hawking, διευθύνουσες συμβούλους για τη Βρετανία και Ιρλανδία. Θα επιβλέπει τη ψηφιακή δραστηριότητα για πελάτες όπως οι Kenvue, Moneysupermarket, Honda και Levi’s. Ο ρόλος δημιουργήθηκε από την IPG Mediabrands για να ανταποκριθεί στην ανάγκη ψηφιακού μετασχηματισμού, με την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης και τις εξελίξεις στα δεδομένα. Σκοπός της Owen είναι να συνδέσει τις δυνατότητες απόδοσης δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ της UM και της Kinesso, προκειμένου να προσφέρει καινοτόμες ψηφιακές λύσεις. Θα εδρεύει στο γραφείο της UM στο Λονδίνο, εξυπηρετώντας πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και διεθνώς.
- Μάρθα Κατσαρού in IN ACTION
Πρώτη Chief Performance Officer για τη UM
Related Post
- JTI: Η Janine Neuhaus νέα γενική διευθύντρια της JTI Hellas
Η JTI ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Janine…Read More
- Η Amy Armstrong, νέα CRO του Publicis Groupe Προέρχεται από την Amazon και θα εστιάζει στα connected media
Εστιάζοντας στο χαρτοφυλάκιο connected media, ο όμιλος…Read More
- H Μάρα Κρητικού και το Newsbeast.gr στην «20 under 40 Media» του MW Marketing Manager της Prime Applications
Μια διάκριση πέτυχε η Μάρα Κρητικού, Marketing…Read More