Ανακοινώθηκαν πρόσφατα τα αποτελέσµατα από την Ελλάδα του 2ου κύµατος της παγκόσµιας έρευνας «Global DEI Census» για θέµατα διαφορετικότητας και ισότιµης ένταξης στον κλάδο του Marketing και της Eπικοινωνίας. Η έρευνα, που πραγµατοποιήθηκε τον Μάρτιο και Απρίλιο 2023 από την WFA και την Kantar, έτρεξε και στην Ελλάδα µέσω του ΣΔΕ, που ασχολείται µε τα θέµατα κατάργησης των στερεοτύπων, αποδοχής της διαφορετικότητας, ισότιµης ένταξης και προσβασιµότητας στην επικοινωνία και τις εταιρείες του κλάδου από το 2018. Όπως σχολίασε η Νερίνα Κοµιώτη, γενική διευθύντρια του ΣΔΕ, «δυστυχώς, δεν µας εντυπωσίασαν τα ευρήµατα και η διαπίστωση ότι δεν υπήρξε ουσιαστική πρόοδος αυτά τα δύο χρόνια».
- Ελένη Σαραντάκη in IN ACTION
ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΝ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΔΕ
Related Post
- JTI: Η Janine Neuhaus νέα γενική διευθύντρια της JTI Hellas
Η JTI ανακοίνωσε την τοποθέτηση της Janine…Read More
- Η Amy Armstrong, νέα CRO του Publicis Groupe Προέρχεται από την Amazon και θα εστιάζει στα connected media
Εστιάζοντας στο χαρτοφυλάκιο connected media, ο όμιλος…Read More
- H Μάρα Κρητικού και το Newsbeast.gr στην «20 under 40 Media» του MW Marketing Manager της Prime Applications
Μια διάκριση πέτυχε η Μάρα Κρητικού, Marketing…Read More