Ανακοινώθηκαν πρόσφατα τα αποτελέσµατα από την Ελλάδα του 2ου κύµατος της παγκόσµιας έρευνας «Global DEI Census» για θέµατα διαφορετικότητας και ισότιµης ένταξης στον κλάδο του Marketing και της Eπικοινωνίας. Η έρευνα, που πραγµατοποιήθηκε τον Μάρτιο και Απρίλιο 2023 από την WFA και την Kantar, έτρεξε και στην Ελλάδα µέσω του ΣΔΕ, που ασχολείται µε τα θέµατα κατάργησης των στερεοτύπων, αποδοχής της διαφορετικότητας, ισότιµης ένταξης και προσβασιµότητας στην επικοινωνία και τις εταιρείες του κλάδου από το 2018. Όπως σχολίασε η Νερίνα Κοµιώτη, γενική διευθύντρια του ΣΔΕ, «δυστυχώς, δεν µας εντυπωσίασαν τα ευρήµατα και η διαπίστωση ότι δεν υπήρξε ουσιαστική πρόοδος αυτά τα δύο χρόνια».
- Ελένη Σαραντάκη in IN ACTION
ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΕΝ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΔΕ
Related Post
- Κεφαλογιάννη: Το 2025 έχει ξεκινήσει με πάρα πολύ καλά μηνύματα – Χρονιά ρεκόρ το 2024 με έσοδα 22 δισ. ευρώ
Η υπουργός μετά από συνάντηση που είχε…Read More
- Η People for Business ενισχύει το HR Advisory
Υποδέχεται τις Ναταλία Θεοδούλου και Αννίτα Πακιουφάκη…Read More
- Ροδούλα: Νέα International Sales Manager η Αναστασία Τσέλιου
Τη σκυτάλη της ανάπτυξης εξαγωγών της Ροδούλα…Read More