Πρόσφατη έρευνα του µη κερδοσκοπικού οργανισµού Women On Top έδειξε πως οι γυναικείες επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι συνήθως µικρές, εσωστρεφείς, έχουν περιορισµένο εύρος ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους και άρα είναι ευάλωτες σε κρίσεις, όπως για παράδειγµα η πανδηµία. Όπως αναφέρει η Συνιδρύτρια του οργανισµού, Στέλλα Κάσδαγλη, η χώρα µας καταλαµβάνει µια από τις πρώτες θέσεις στη γυναικεία επιχειρηµατικότητα ανάγκης, µε το 37,4% των γυναικών επιχειρηµατιών να δηλώνουν ότι η δηµιουργία επιχείρησης αποτελεί για αυτές λύση επιβίωσης. Οι γυναικείες επιχειρήσεις είναι κυρίως ατοµικές, καθώς µόλις το 23% των αυτοαπασχολούµενων γυναικών απασχολούν προσωπικό, ενώ από την έρευνα προέκυψε πως το 62% των γυναικών στην Ελλάδα χρηµατοδοτούν οι ίδιες την επιχείρησή τους. Παράλληλα, τα έµφυλα στερεότυπα φαίνεται πως επηρεάζουν την ιδέα που έχουν και οι ίδιες οι γυναίκες για τις ικανότητές τους, καθώς για κάθε 10 άνδρες που θεωρούν τους εαυτούς τους ικανούς να γίνουν επιχειρηµατίες στην Ελλάδα, µόνο 7 γυναίκες πιστεύουν το ίδιο. «Αν εξαλειφθεί το έµφυλο χάσµα στην επιχειρηµατικότητα και την εργασία, τα οφέλη δεν θα είναι µόνο ηθικά αλλά και οικονοµικά», τονίζει η Στ. Κάσδαγλη, εξηγώντας πως το ετήσιο παγκόσµιο ΑΕΠ θα µπορούσε να αυξηθεί κατά 26%.