Ενισχύοντας την επένδυσή της στο optimized ad delivery και στη µεγιστοποίηση της αποτελεσµατικότητας, η Relevance ανέθεσε στην Κατερίνα Ασηµακοπούλου τη θέση της Programmatic Director. Αποτελώντας µία από τους δύο Έλληνες που έχουν αναγνωριστεί ως Google Marketing Platform Certified Trainers και έχοντας ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη του Programmatic Buying στην Ελλάδα, η τεχνογνωσία της Κατερίνας Ασηµακοπούλου ενισχύει τη δέσµευση της Relevance να προσφέρει ακόµη πιο αποτελεσµατικές καµπάνιες στους πελάτες της. Η Κατερίνα Ασηµακοπούλου στην πορεία της έχει συνεργαστεί µε εταιρείες, όπως η Tempo OMD και η Initiative, κατέχοντας τον ρόλο της Programmatic & PPC Supervisor και Senior Digital Manager αντίστοιχα.
- Ελένη Σαραντάκη in TRENDS
Στη Relevance η Κατερίνα Ασημακοπούλου
Related Post
- Η Φαίη Κυριακοπούλου Νέα Διευθύντρια Επικοινωνίας σε Action 24, Attica TV, Flash.gr
Ο όμιλος ΜΜΕ, που περιλαμβάνει τα τηλεοπτικά…Read More
- Η Mars Hellas υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας
Η Mars Hellas προχώρησε στην υπογραφή της…Read More
- Η Edenred Ελλάδος καλωσορίζει την Ευαγγελία Αντή ως νέα Διευθύντρια Πωλήσεων
Η Edenred Ελλάδος ενισχύει την ομάδα της…Read More