Ενισχύοντας την επένδυσή της στο optimized ad delivery και στη µεγιστοποίηση της αποτελεσµατικότητας, η Relevance ανέθεσε στην Κατερίνα Ασηµακοπούλου τη θέση της Programmatic Director. Αποτελώντας µία από τους δύο Έλληνες που έχουν αναγνωριστεί ως Google Marketing Platform Certified Trainers και έχοντας ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη του Programmatic Buying στην Ελλάδα, η τεχνογνωσία της Κατερίνας Ασηµακοπούλου ενισχύει τη δέσµευση της Relevance να προσφέρει ακόµη πιο αποτελεσµατικές καµπάνιες στους πελάτες της. Η Κατερίνα Ασηµακοπούλου στην πορεία της έχει συνεργαστεί µε εταιρείες, όπως η Tempo OMD και η Initiative, κατέχοντας τον ρόλο της Programmatic & PPC Supervisor και Senior Digital Manager αντίστοιχα.
- Ελένη Σαραντάκη in TRENDS
Στη Relevance η Κατερίνα Ασημακοπούλου
Related Post
- Συνεργασία Εριφύλης Γαλλή με την Boyden για το «Generational Collaboration Workshop»
Η Boyden σχεδίασε για την αγορά Ελλάδας,…Read More
- Δέσμευση της Dust+Cream στη γυναικεία ενδυνάμωση. Το 83% του προσωπικού της είναι γυναίκες
Η Dust+Cream αναδεικνύει την ελληνικότητά της μέσα…Read More
- Στη Leroy Merlin η Ζέτα Χειμωνίδου
Αναλαμβάνοντας καθήκοντα OmniCommerce Business Leader για Ελλάδα…Read More