Ενισχύοντας την επένδυσή της στο optimized ad delivery και στη µεγιστοποίηση της αποτελεσµατικότητας, η Relevance ανέθεσε στην Κατερίνα Ασηµακοπούλου τη θέση της Programmatic Director. Αποτελώντας µία από τους δύο Έλληνες που έχουν αναγνωριστεί ως Google Marketing Platform Certified Trainers και έχοντας ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη του Programmatic Buying στην Ελλάδα, η τεχνογνωσία της Κατερίνας Ασηµακοπούλου ενισχύει τη δέσµευση της Relevance να προσφέρει ακόµη πιο αποτελεσµατικές καµπάνιες στους πελάτες της. Η Κατερίνα Ασηµακοπούλου στην πορεία της έχει συνεργαστεί µε εταιρείες, όπως η Tempo OMD και η Initiative, κατέχοντας τον ρόλο της Programmatic & PPC Supervisor και Senior Digital Manager αντίστοιχα.
- Ελένη Σαραντάκη in TRENDS
Στη Relevance η Κατερίνα Ασημακοπούλου
Related Post
- Randstad Workmonitor: το 50% των εργαζοµένων παραµένει σε µια καλή θέση εργασίας χωρίς ευκαιρίες εξέλιξης
Το 29% των εργαζοµένων θα σκεφτόταν να…Read More
- ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε: κέρδη 350.000 ευρώ το 2023 – Πρώτη κερδοφόρα χρήση χάρις στη Φρίντα Μελετίδη
Η θετική πορεία της ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε κατά…Read More
- Σδούκου: οι διασυνδέσεις καθιστούν την Ελλάδα ενεργειακό κόμβο
Την ανάπτυξη των διασυνοριακών διασυνδέσεων που καθιστούν…Read More