Η Volkswagen, επίσηµος χορηγός µετακίνησης του UEFA Women’s Euro 2022 και της γερµανικής οµοσπονδίας ποδοσφαίρου, επισηµαίνει τις ανισότητες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο λίγο πριν ξεκινήσει η φετινή διοργάνωση στοχεύοντας να γίνει γνωστό το θέµα των ίσων ευκαιριών µε το hashtag #NotWomensFootball.
Ο πυρήνας της εκστρατείας είναι η χρήση του όρου «γυναικείο ποδόσφαιρο». Με τον επιθετικό προσδιορισµό «γυναικείο» δίνεται η εντύπωση ότι δεν πρόκειται για το «πραγµατικό». Αυτός ο γλωσσικός διαχωρισµός απλώς διαιωνίζει παγιωµένες αντιλήψεις, σύµφωνα µε την εταιρεία.