Βίκυ Στασινοπούλου: MARKETING MANAGER, CORPORATE & DIGITAL ΤΗΣ LG

Μέσα από µια δηµιουργική και συναισθηµατική προσέγγιση, η νέα, φρέσκια, ευφυής και απόλυτα συµπεριληπτική καµπάνια της LG, δηµιουργήθηκε µε σκοπό να υποστηρίξει το νέο positioning της εταιρείας και επικεντρώνεται στις πέντε αισθήσεις, συνδυάζοντάς τες µε τα πιο εξελιγµένα προϊόντα της και αναδεικνύοντας τον τρόπο που εκείνα µπορούν να τις προστατέψουν και να τις ανυψώσουν. Η Βίκυ Στασινοπούλου, Marketing Manager, Corporate & Digital της LG µας παρουσιάζει το concept της καµπάνιας εστιάζοντας ιδιαίτερα στις γυναίκες καταναλώτριες προϊόντων της τεχνολογίας. Ταυτόχρονα παροτρύνει τις νέες γυναίκες να µπουν στον χώρο του STEM χωρίς να φοβούνται τίποτα. Απλά γιατί το αξίζουν!

Ποιο είναι το βασικό σημείο στο οποίο εστιάζει αυτή τη στιγμή η LG σε επίπεδο επικοινωνίας;

Τη δεδοµένη στιγµή, είµαι στην ευχάριστη θέση να µοιραστώ µαζί σας τη νέα µας στρατηγική επικοινωνίας, η οποία έχει ως επίκεντρο τον καταναλωτή και τον άνθρωπο γενικότερα. Η παγκόσµια φιλοσοφία και αποστολή της LG όλα αυτά τα χρόνια, είναι να κάνει τη ζωή µας καλύτερη µέσα από τις καινοτοµίες και τα προηγµένα τεχνολογικά προϊόντα της. Με βασικό µήνυµα «Νοιαζόµαστε για ό,τι αγαπάς», παρουσιάσαµε πρόσφατα τη νέα µας καµπάνια, η οποία εστιάζει στα παραπάνω και υπογραµµίζει ότι η LG είναι µια εταιρεία που νοιάζεται έµπρακτα για τις ανάγκες, τις επιθυµίες και τη βελτίωση της καθηµερινότητας των καταναλωτών, στηριζόµενη απόλυτα στο νέο positioning της εταιρείας.

Τί περιλαμβάνει το νέο positioning της LG και σε ποιο βαθμό απηχεί το διαχρονικό της μήνυμα «Life is Good»;

Το µήνυµα που διαχρονικά συνοδεύει την LG σε παγκόσµιο επίπεδο «Life’s Good» είναι η κινητήρια δύναµη και η βασική µας αρχή σε ότι κάνουµε και πρεσβεύουµε. Εποµένως, στηριζόµενοι σε αυτό, προχωρήσαµε στη δηµιουργία του νέου µας positioning, αναδεικνύοντας την LG ως η εταιρεία που νοιάζεται για τον άνθρωπο και µέσα από τα καινοτόµα και premium προϊόντα της, βοηθά στη βελτίωση της καθηµερινότητάς του.

Μέσα από µια δηµιουργική και συναισθηµατική προσέγγιση, η νέα καµπάνια της εταιρείας, η οποία δηµιουργήθηκε µε σκοπό να υποστηρίξει το νέο µας positioning, επικεντρώνεται στις πέντε αισθήσεις, συνδυάζοντάς τις µε τα πιο εξελιγµένα προϊόντα της και αναδεικνύοντας τον τρόπο που εκείνα µπορούν να τις προστατέψουν και να τις ανυψώσουν. Ο τρόπος που βιώνουµε την καθηµερινότητά µας βασίζεται στις εµπειρίες και τις αισθήσεις µας. Ό,τι βλέπουµε, ακούµε, αγγίζουµε, γευόµαστε και αναπνέουµε είναι όλα όσα κάνουν τη διαφορά στη ζωή µας και όσα τελικά αποτυπώνονται στο µυαλό και την καρδιά µας. Όταν νοιαζόµαστε για τις αισθήσεις µας, τότε νοιαζόµαστε για την ίδια µας τη ζωή. Και µε αυτόν τον τρόπο, η ζωή γίνεται καλύτερη µε την LG!

Η επικοινωνία σας απευθύνεται τόσο σε ανδρικό όσο και σε γυναικείο κοινό; Σε ποιο βαθμό πιστεύετε ότι έχουν πλησιάσει άνδρες και γυναίκες καταναλωτές στην επικοινωνία τεχνολογικών προϊόντων;

Ανεξάρτητα από το φύλο, οι σηµερινοί καταναλωτές αξίζουν να ζουν µε µεγαλύτερη ευκολία, άνεση και περισσότερη ποιότητα και αυτό είναι που ωθεί την LG να καινοτοµεί καθηµερινά. Η επικοινωνία µας απευθύνεται σε όλους χωρίς στερεότυπα, ταµπέλες και περιορισµούς, καθώς όλοι οι άνθρωποι αξίζουν να ζουν καλύτερα και να βιώνουν την καθηµερινότητά τους µε τον τρόπο που εκείνοι επιθυµούν. Γι’ αυτό λοιπόν η LG βρίσκεται δίπλα τους σε ό,τι αγαπούν να κάνουν.

Αναφορικά µε τα τεχνολογικά προϊόντα, εκτιµώ ότι πλέον ο καθένας µας δίνει ιδιαίτερη σηµασία, καθώς αποτελούν αναπόσπαστο κοµµάτι της καθηµερινότητάς µας και µε τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, έχουν µεταβεί σε προϊόντα που όντως κάνουν τη ζωή µας πιο εύκολη και άνετη. Επιπλέον, οι γυναίκες, θεωρώ ότι έχουν κάνει ένα τεράστιο άλµα προς την τεχνολογία σε σχέση µε τα προηγούµενη χρόνια, είτε από την πλευρά της απλής χρήσης των προϊόντων αυτής της κατηγορίας, είτε ως στελέχη τεχνολογικών εταιρειών µε σηµαντική συµβολή στην πρόοδο και ανάπτυξή τους.

Είναι αλήθεια ότι οι γυναίκες έχουν πάρει πλέον στα χέρια τους την αποφασιστική αρμοδιότητα της αγοράς / επιλογής τεχνολογικών προϊόντων, τόσο για μαύρες όσο και για λευκές συσκευές; Ότι αποφασίζουν οι ίδιες για τα αγαθά που θέλουν να αγοράσουν;

Οι γυναίκες ενηµερώνονται διαρκώς για τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογίες και παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην τελική απόφαση αγοράς. Όπως προανέφερα, υπάρχει σηµαντική αύξηση της συµµετοχής τους στην τεχνολογία. Δεν αµφισβητώ το γεγονός ότι ίσως ζητήσουν κάποια συµβουλή σε ενδεχόµενη αγορά κάποιου τεχνολογικού προϊόντος, αλλά θεωρώ ότι και αυτές συµβάλλουν σηµαντικά στην τελική απόφαση.

Είναι η Τεχνολογία, το Digital γενικότερα πιο προσβάσιμο και πιο φιλικό για τις γυναίκες;

Στην Ελλάδα, όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι γυναίκες παρόλο που αποτελούν µικρό ποσοστό των εργαζοµένων και των στελεχών στον τοµέα της Τεχνολογίας, είναι πολύ καλά ενήµερες για τις νέες τεχνολογίες και το digital γενικότερα. Άλλωστε η εποχή του covid έδωσε µια µεγάλη ώθηση και στην καλύτερη εκπαίδευση των ψηφιακών µέσων, αλλά και στην εξοικείωση τους. Εάν αναλογιστούµε ότι τα νέα παιδιά πλέον ζουν µε µια έξυπνη συσκευή στο χέρι, η πρόσβαση είναι πλέον δεδοµένη.

Τί μήνυμα έχετε να δώσετε στις νέες γυναίκες που επιθυμούν να εργαστούν σε χώρους παραδοσιακά ανδροκρατούμενους;

Τα στατιστικά δεδοµένα θέλουν µόνο το 18% των γυναικών να απασχολούνται στο χώρο της Τεχνολογίας έναντι του 82% των ανδρών. Η χώρα µας όµως έχει κάνει άλµατα στην ψηφιακή διακυβέρνηση τα τελευταία χρόνια.

Η ισότιµη πρόσβαση των γυναικών στην αγορά αυτή και η ίση µεταχείριση των φύλων στον ψηφιακό τοµέα είναι πολύ σηµαντικές τόσο για την οικονοµία αλλά και για λόγους δικαιοσύνης προς τα ταλαντούχα κορίτσια και τις γυναίκες που σπουδάζουν και απασχολούνται στον χώρο.

Ο χώρος των ΤΠΕ µπορεί και πρέπει να παρέχει ευκαιρίες και θέσεις εργασίας µε υψηλές αµοιβές στις γυναίκες, στο πλαίσιο της εξάλειψης των µισθολογικών διαφορών µεταξύ των φύλων.

Γι’ αυτό λοιπόν συνιστώ σε όλες να προχωρήσουν άφοβα και να κάνουν αυτό που αγαπούν!

 

Related Post