Η αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύµβουλος της Mothercare Ελλάδος, Βιολέττα Λάππα δηλώνει ότι «δεν µας επηρέασε ιδιαίτερα η επέλαση της όµικρον, καθώς από τον Νοέµβριο είχαµε δει δισταγµό από την πλευρά του κόσµου, λόγω των µέτρων για τους ανεµβολίαστους. Ωστόσο είµαι αισιόδοξη ότι όλο αυτό θα µειωθεί αισθητά από τον Φεβρουάριο και µετά, οπότε θεωρώ ότι και το 2021 θα είναι µια καλή χρονιά συνολικά όπως και το 2020.»
Σε αυτή τη χρονική περίοδο, σύµφωνα µε την κ. Λάππα είναι πολύ σηµαντική η συµβολή του E-shop: «Δεν είµαστε από τις εταιρείες που θα αφήσουµε πίσω την τεχνολογία, εφόσον τα µαγαζιά είναι ανοιχτά, καθώς είναι επιταγή της εποχής. Πλέον, η χρήση του e-shop από τους καταναλωτές µας έχει σταθεροποιηθεί και πλέον κινείται γύρω στο 15% του µηνιαίου τζίρου, δείχνοντάς µας ότι εξακολουθεί να παραµένει ένα ισχυρό εργαλείο, του οποίου τις δυνατότητες θα τις δούµε ακόµα περισσότερο και στο µέλλον», ενώ κάνει λόγο και για την ιδιαίτερη συµβολή των Social media.
Σύµφωνα µε την κυρία Λάππα, οι δύο µεγάλες προκλήσεις του 2022 για το λιανικό εµπόριο θα είναι η διατήρηση ενός ικανοποιητικού στοκ που θα διοχετεύεται σε όλα τα µαγαζιά της επιχείρησης, αλλά και η σωστή διαχείριση των ανατιµήσεων.
Η εταιρεία, ωστόσο, ρίχνει το βάρος της και στην πολυκαναλική εµπειρία που µπορεί να παραχθεί και στα φυσικά σηµεία πώλησης. «Το e-shop στη δική µας περίπτωση δεν χρησιµεύει µόνο για την παραγγελία των καταναλωτών µέσα από τον υπολογιστή ή το κινητό τους, καθώς οι πωλητές µας στα φυσικά καταστήµατα µπορούν να επικοινωνήσουν στους πελάτες µέσω των tablets τους εκατοντάδες άλλα προϊόντα που δεν µπορούν να είναι όλα στα µαγαζιά.»