Share This Article
Η Nike γιορτάζει τα 50 χρόνια της µε το σύνθηµα «We are never done» και στόχο να ενθουσιάσει παλιούς πελάτες και να εµπνεύσει νεότερες γενιές.
Είναι γνωστό πως η εταιρεία έχει ασκήσει τεράστια επίδραση στην αθλητική και ποπ κουλτούρα. Η µάρκα δείχνει ότι έχει πλέον στραφεί στην εξάλειψη κάθε αποκλεισµού ανεξαρτήτως φύλου, εθνικότητας ή ειδικών αναγκών.
Σε αυτό το πλαίσιο η Nike έχει καταστήσει σαφή τη σηµασία των γυναικών για τη µελλοντική της ταυτότητα. Οι επενδύσεις της στην καινοτοµία ειδικά για γυναίκες έχουν διπλασιαστεί τα τελευταία δύο µε τρία χρόνια και ξεπερνούν κάθε άλλη επένδυση στην καινοτοµία. Έτσι, στο νέο σποτ της παρουσιάζει ένα νέο χαρακτήρα, τη Zimmie που αντιπροσωπεύει νέες αθλήτριες, όπως την ολυµπιονίκη snowboarder Chloe Kim και την τενίστρια Naomi Osaka.