Share This Article
Η Acrossmedia241 έχει δρομολογήσει την είσοδο του Verizon Media SSP/Exchange στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για μια σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι publishers μπορούν να διαχειρίζονται και να εκμεταλλεύονται εμπορικά το ad inventory των digital assets που διαθέτουν. H Ειρήνη Σαχά, Founder και CEO της Acrossmedia241 αναφέρει ότι «με portfolio 50+ μέσων και συνεργαζόμενων brands (Yahoo, AOL, Microsoft, Apple, Samsung, κ.ά.) και ένα σύνολο από ιδιόκτητες ψηφιακές πλατφόρμες, η Verizon Media αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο ψηφιακό εκδότη με περίπου 1 δις μοναδικούς επισκέπτες/μήνα, τον μεγαλύτερο 1st party data owner και τον 2ο μεγαλύτερο οργανισμό σε επισκεψιμότητα (σύμφωνα με την Comscore), μπροστά από το Facebook και πίσω μόνο από τη Google». Η Verizon Media ενισχύει καθημερινά τόσο το δίκτυό της με σύγχρονα κανάλια (DOOH, CTV, κ.ά.), πρωτογενές περιεχόμενο και αποκλειστικές συνεργασίες, όσο και τις βραβευμένες διαφημιστικές πλατφόρμες της με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (machine learning, VR, AI, κ.ά.).