Share This Article
Η εταιρεία αθλητικών Nike, δεχόµενη πιέσεις από τους µετόχους της, θα δηµοσιεύσει τα δεδοµένα των προσλήψεων και των αµοιβών των εργαζοµένων της. Συγκεκριµένα, έως το τέλος του 2024 η Nike θα πρέπει να δηµοσιεύσει τα ποσοστά των εργαζοµένων της ανά φύλο, φυλή και εθνικότητα, σύµφωνα µε την ΜΚΟ, As You Sow. Η τελευταία είχε ξεκινήσει έρευνα στη Nike ζητώντας τα δεδοµένα, ενώ παράλληλα, ενδιαφέρθηκε για την αποτελεσµατικότητα των προγραµµάτων διαφορετικότητας και ένταξης της Nike. Η Nike έχει βασίσει µέρος του branding της πάνω σε κοινωνικά ζητήµατα. Στοχεύει εν γένει να δηµιουργεί τα προϊόντα της βασισµένη στις αρχές της ένταξης και της συµπερίληψης. Για παράδειγµα, ένα από τα καταστήµατά της στο Λος Άντζελες αποτέλεσε πρότυπο του τρόπου µε τον οποίο µπορεί να επεκτείνει την εµβέλειά της σε υποβαθµισµένες κοινότητες. Οι κούκλες του καταστήµατος περιλαµβάνουν φιγούρες plus-size τόσο στον ανδρικό όσο και στον γυναικείο τοµέα, µια κούκλα εγκύου δίπλα σε ρούχα από τη συλλογή εγκυµοσύνης της, καθώς και µια κούκλα που φοράει προσθετικό µέλος για τρέξιµο.