Share This Article
Με αφορµή τη «Διεθνή Ηµέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών», και καθώς τα κρούσµατα ενδοοικογενειακής βίας παρουσιάζουν, δυστυχώς, σταθερή άνοδο, παρουσιάζονται δράσεις µε στόχο στην αντιµετώπιση του προβλήµατος.
H Mondelez σε συνεργασία µε την Ogilvy, δηµιούργησαν για τη Lacta την καµπάνια «Μη µε αφήσεις ποτέ» η οποία έγινε viral στο YouTube, παίχτηκε από όλα τα τηλεοπτικά κανάλια δωρεάν και έγινε αντικείµενο συζήτησης στα Social Media για µέρες, ενώ έχει βραβευτεί µε 12 σηµαντικά εγχώρια και διεθνή βραβεία, µε πιο πρόσφατη τη διπλή διάκριση στα Effie Europe Awards 2022.
Περιγράφει µε γλαφυρό τρόπο το είδος της «αγάπης που σκοτώνει». Η Mondelez, από κοινού µε τη Lacta, έλαβαν το σηµαντικότερο «βραβείο», που ήταν ο αντίκτυπός της σε γυναίκες που βρίσκονται αντιµέτωπες µε οικογενειακή βία. Οκταπλασίασε τον αριθµό των κλήσεων για νοµική και ψυχοκοινωνική βοήθεια σε θύµατα ενδοοικογενειακής βίας και αύξησε κατά 650% την επισκεψιµότητα στο site της Διοτίµα – Κέντρο για τα Έµφυλα Δικαιώµατα και την Ισότητα.