Share This Article
Πως µπορούµε να αξιοποιήσουµε τη δύναµη του ChatGPT στις στρατηγικές που αναπτύσσουµε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Η διαχείριση των Κοινωνικών Μέσων είναι µια πολύ χρονοβόρα διαδικασία. Από τη δηµιουργία περιεχοµένου έως τη σύνταξη των captions (κειµένων), την αλληλεπίδραση µε τους followers και τη µέτρηση των analytics, όλοι όσοι διαχειρίζονται SoMe λογαριασµούς brands, καλούνται να οργανώνουν αποτελεσµατικές στρατηγικές για την ανάπτυξη τους. Και τότε, έρχεται η τεχνητή νοηµοσύνη. Με καινοτόµες τεχνολογίες όπως το ChatGPT και το Starry AI, πολλοί αναρωτιούνται πώς µπορεί η τεχνητή νοηµοσύνη να ενσωµατωθεί στα SoMe. Όχι δύσκολα, λέµε εµείς και εδώ παρουσιάζουµε πως µε τη χρήση τους µπορεί να ενισχύσει την ψηφιακή σας παρουσία.]
Δηµιουργεί Ιδέες για Φρέσκο Περιεχόµενο
Όπως συµβαίνει αρκετές φορές σε δηµιουργικά στελέχη, έτσι και σε διαχειριστές λογαριασµών SoMe υπάρχει πάντα η πιθανότητα να δυσκολεύονται κατά διαστήµατα να βρίσκουν νέες ιδέες που θα καθιστά το περιεχόµενο των λογαριασµών τους ενδιαφέρον. Εργαλεία τεχνητής νοηµοσύνης όπως το ChatGPT µπορούν να προσφέρουν ιδιαίτερα ελκυστικά θέµατα και ιδέες για δηµιουργία περιεχοµένου. Με εντολές όπως “[πλατφόρµα κοινωνικών µέσων] ιδέες περιεχοµένου για µια σελίδα σχετικά µε το [θέµα]” ή δηµιουργία ιδεών περιεχοµένου για [πλατφόρµα] για ένα brand που προσφέρει [υπηρεσία / προϊόν] για να προσελκύσει [κοινό]” µπορεί να είναι µια εξαιρετική αρχή για τη δηµιουργία λίστας ιδεών. Όσο πιο περιγραφική και συγκεκριµένη είναι η εντολή, τόσο πιο συγκεκριµένες και στοχευµένες θα είναι οι ιδέες.
Ανάλυση του Ανταγωνισµού
Πολλές φορές, η αξιολόγηση των ανταγωνιστών ενός brand και η έρευνα για το τι λειτουργεί για αυτούς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις στρατηγικές σας. Ωστόσο, στον κόσµο των SoMe µπορεί να είναι δύσκολο να περιορίσετε τους ανταγωνιστές σας και να έχετε την καλύτερη ανάλυση. Με το ChatGPT, µπορείτε να δηµιουργήσετε γρήγορα µια λίστα από παρόµοια brands και να τα κατατάξετε βάσει της υψηλότερης απήχησης που έχουν στο Instagram. Με αυτόν τον τρόπο θα ανακαλύψετε τους κορυφαίους ανταγωνιστές σας και ποιος έχει την καλύτερη εικόνα στα SoMe.
Συγγραφή Caption (Κειµένου)
Ίσως η πιο προφανής χρήση της τεχνητής νοηµοσύνης στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η συγγραφή κειµένων. Αν και έχουν πολύ σηµαντικό ρόλο στη στρατηγική, τα κείµενα µπορεί να αποδειχτούν πως είναι συχνά κουραστικά και χρονοβόρα στην παραγωγή τους. Τα εργαλεία AI µπορούν να σας βοηθήσουν να δηµιουργήσετε µια βασική ιδέα για κείµενο. Και πάλι, το κλειδί εδώ είναι να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριµένοι στις εντολές που θα δώσετε και να χρησιµοποιήσετε τις απαντήσεις που θα σας δοθούν ως υλικό που µπορείτε να διαµορφώσετε και να τελειοποιήσετε. Μερικές καλές προτροπές στο για να ξεκινήσετε ChatGPT θα µπορούσαν να είναι:
“Μπορείτε να προτείνετε ένα κείµενο [επίθετο] και ακόµα ένα [επίθετο] για την ανάρτησή µου [πλατφόρµα] σχετικά µε το [θέµα];”
“Μπορείτε να προτείνετε κείµενα που θα παρακινήσουν τους followers µου να κάνουν κλικ στον σύνδεσµο του ιστότοπού του brand;”
«Γράψτε ένα κείµενο που θα υπογραµµίζει τη µοναδική αξία του προϊόντος [xxxxxx του brand] και αναφέρετε συγκεκριµένα παραδείγµατα για το πώς βελτιώνει τη ζωή ενός χρήστη».
Στη σηµερινή ψηφιακή εποχή, η µη χρήση της τεχνολογίας που έχουµε στη διάθεσή µας µπορεί να αφήσει εµάς και τους πελάτες µας πίσω. Σίγουρα η τεχνητή νοηµοσύνη δεν µπορεί να αντικαταστήσει έναν καλό διαχειριστή κοινωνικών µέσων, µπορεί όµως να βοηθήσει στη βελτίωση της λειτουργίας και της αποτελεσµατικότητας στη δουλειά µας. Η υιοθέτηση εργαλείων όπως το ChatGPT στη στρατηγική στα SoMe µπορεί να είναι µια τεράστια ευκαιρία για ένα brand.
Περισσότερες πληροφορίες
Communication Studio (@communicationstudio)
Summary
Η Χάρις διαθέτει 20ετή εµπειρία στον κλάδο των δηµοσίων σχέσεων και του marketing και είναι το πρόσωπο πίσω από το boutique γραφείο Δηµοσίων Σχέσεων Communication Studio. Απόφοιτη του School of Business and Economics του Deree – The American College of Greece, έχει εργαστεί στους τοµείς Marketing και Δηµοσίων Σχέσεων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Από το 2010 είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας Communication Studio, ενός boutique, communications agency.