Share This Article
Πώς μια κορυφαία ιδιωτική εταιρεία loyalty και customer engagement με ισχυρό γυναικείο management μπορεί να επηρεάσει τις αλλαγές στο δημόσιο;
Κορυφαίο παράδειγμα εφαρμογής το Visit Greece App.
Το Visit Greece App είναι ένα καινοτόμο success story που υλοποιήθηκε από τη Warply σε συνεργασία με τον ΕΟΤ. Μέσα από την εφαρμογή μπορεί κανείς να αγοράσει ηλεκτρονικά εισιτήρια σε μουσεία, να βρει ξενοδοχεία αλλά και πληροφορίες σχετικά με φαγητό, ποτό, διασκέδαση, να αποθηκεύσει τις τραπεζικές του κάρτες και να αγοράζει μέσα από το app προσφορές από επιχειρήσεις. Μετρά πάνω από 1 εκατομμύριο downloads και ειδικά στην Covid εποχή χρησιμεύει και ως υγειονομικός χάρτης. Το «mobile traveler’s’ wallet» είναι μια από τις δεκάδες καινοτομίες της εφαρμογής και όπως σημειώνει η Μαρία Πάτση, Chief Operating Officer της Warply, «αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρηστικό εργαλείο στη μετάβασή μας στον κόσμο των ανέπαφων πληρωμών».
Ένα αντίστοιχο app, που είχε στόχο την ανάκτηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών απέναντι στο κράτος και τις επιχειρήσεις είναι η πλατφόρμα e-katanalotis. Real time τιμές σε super market και πρατήρια βενζίνης μέσα από ένα πρωτοποριακό app που χρησιμοποιούν ήδη εκατομμύρια κάτοικοι στην Ελλάδα. Πρόσφατα, και πάνω στην ίδια λογική ψηφιοποίησης παρουσιάστηκε το e-lachanagora, που δίνει τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών πριν την αγορά, παραγγελίας και online πληρωμής.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΤΣΗ, COO and co-Founder της WARPLY