FBTC | The Documentary Project: Μια ψηφιακή συζήτηση για την επιρροή της τεχνολογίας στη βιομηχανία της Μόδας και της Ομορφιάς

 

To πρώτο Fashion Beauty & Technology Conference πραγµατοποιήθηκε ψηφιακά µε τη µορφή documentary από την ROUS PR φέρνοντας στο προσκήνιο όλα τα ερωτήµατα που γεννά η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η επιρροή που ασκεί στη σύγχρονη βιοµηχανία της µόδας και της οµορφιάς.

Από τις νέες µεθόδους παραγωγής (ανακύκλωση, 3D printing, σχεδιασµός σε tablets) µέχρι την επικοινωνία µέσω social media, το e- commerce, τη Βιώσιµη Ανάπτυξη και τον κοινωνικό αντίκτυπο η ψηφιακή εποχή έχει δώσει άλλη διάσταση στον τρόπο που οι σχεδιαστές και οι επαγγελµατίες του χώρου διαχειρίζονται τα brands τους.

Εννιά συνολικά οµιλητές αναδεικνύουν πτυχές της καθηµερινής δραστηριότητας στη βιοµηχανία της µόδας και της οµορφιάς όπου η τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο:

  • O Στάθης Σαµαντάς (Shoes Designer, Founder of Stathis Samantas) και η Όλγα Φαρµάκη (Fashion Designer, Founder of Kisterss) συζητούν µε τον Νίκο Χατζηγιάννη για τις νέες παραγωγικές µεθόδους που επηρεάζουν τη δηµιουργία παπουτσιών και ρούχων, την ανακύκλωση, τα ψηφιακά patterns και τον άγνωστο κόσµο των NFTs.
  • H Άννυ Σπηλιώτη συζητά µε τη Ματία Μπαλτουµά (Fashion Designer, Founder of Mairis Clothing), την  Έλενα Κούτσια (Fashion Designer, Founder of Elena Koutsia Bridal) και την Ελπίδα Ροδινού (Founder of Kiss me, stupid) για τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία σε νέους σχεδιαστές και brand owners να ξεκινήσουν τις επιχειρήσεις τους χωρίς µεγάλο κεφάλαιο ή εξοπλισµό.
  • Η δηµοσιογράφος Μαρίνα Καρποζήλου αναδεικνύει την κοινωνική διάσταση που έχει πάρει η επιρροή της τεχνολογίας στη βιοµηχανία της µόδας και της οµορφιάς, το ρόλο των µέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα πρότυπα οµορφιάς που δηµιουργούνται µέσα από τη συζήτηση της µε την Έλενα Καραµαλή (MUA & Hair Artist), τη Βαρβάρα Κεβγά (Fashion Stylist) και την Γεωργία Παράσχου (Founder of Humanity Greece)
  • Ο Στάθης Σαµαντάς και η Βίκυ Γιαννακοπούλου (Founder of Benu Arts) περιγράφουν στο Δηµήτρη Νικολόπουλο πως τα fresh brands µπορούν να υιοθετήσουν τις αρχές Βιώσιµης Ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών τους ενώ
  • Ο Κωνσταντίνος Καλογεράς «ανακρίνει» όλους τους οµιλητές για τη σχέση τους µε το e-commerce
  • Τα έργα που φιλοξενήθηκαν στο background – εµπνευσµένα από το θέµα το documentary – σχεδιάστηκαν από τη Nina Morari.
  • Ολόκληρο το FBTC | The Documentary Project διαθέσιµο στο YouTube.
Related Post