Share This Article
Πάνω από τις µισές γυναίκες advertisers στο Ηνωµένο Βασίλειο ισχυρίζεται πως η λήψη γονικής άδειας βάζει «φρένο» στην καριέρα τους, σύµφωνα µε την έρευνα All In Census, που διεξήχθη από την Kantar και τη Credos. Στο δείγµα περιλαµβάνονταν εργαζόµενοι σε agencies, εκδότες, ραδιοτηλεοπτικοί φορείς, brands, καθώς και εταιρείες τεχνολογίας. Σύµφωνα µε την έρευνα, 55% των γυναικών που είχαν λάβει γονική άδεια τα τελευταία πέντε χρόνια, πιστεύουν ότι η επιλογή έβλαψε την καριέρα τους. Επιπλέον, σχεδόν το 1/3 των γυναικών (29%) αισθάνεται πως το φύλο έχει εµποδίσει την καριέρα τους, σε συγκριτικά µε λιγότερο από το 15% των ανδρών. Η µελέτη διαπίστωσε, επίσης, πως τα δηµογραφικά στοιχεία του κλάδου διαφήµισης και marketing δεν ευθυγραµµίζονται µε τη σύγχρονη Βρετανία σε παραµέτρους όπως η φυλή, η ηλικία και η αναπηρία.