Movember by Max Factor: Draw a moustache and spread the word!
Μια «γέφυρα» µεταξύ Οµορφιάς και Ευαισθητοποίησης έχτισε τον περασµένο µήνα η Max Factor µέσα από την υποστήριξη της εκστρατείας Movember, ενηµερώνοντας το κοινό σχετικά µε τα θέµατα Υγείας των ανδρών αλλά και τονίζοντας τη σηµασία της πρόληψης στην αντιµετώπιση του καρκίνου και άλλων ασθενειών.
Καθώς ο Νοέµβριος έχει καθιερωθεί σε παγκόσµια κλίµακα ως ο µήνας για την ανδρική υγεία µε την παράδοση να θέλει τους άνδρες να ξυρίζονται την 1η του µηνός και στη συνέχεια να αφήνουν µουστάκι ως ένδειξη υποστήριξής του κινήµατος, η Max Factor αξιοποίησε επικοινωνιακά τη συµβολική αυτή τάση, προτρέποντας και υπενθυµίζοντας στους άνδρες να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις για την υγεία τους. Με αφετηρία τα παραπάνω δεδοµένα, η Max Factor δηµιούργησε ένα challenge αναπτύσσοντας ειδική καµπάνια στα social media, προσκαλώντας το κοινό, ανεξαρτήτως φύλου, να συµµετέχει και να µεταδώσει το µήνυµα και τη σπουδαιότητα της εκστρατείας ανεβάζοντας µια φωτογραφία µε τα hashtags: #MF_Movember & #MaxFactorsupportsMovember.
Πιο συγκεκριµένα, όσοι και όσες επιθυµούσαν να συµµετάσχουν, µπορούσαν να φωτογραφηθούν για καλό σκοπό, χρησιµοποιώντας τα πιο εµβληµατικά προϊόντα µακιγιάζ του brand και σχεδιάζοντας ένα µουστάκι στο χέρι ή στο πρόσωπο µεταδίδοντας αυτό το τόσο σηµαντικό µήνυµα. Αδιαµφισβήτητα, η Max Factor υπογραµµίζει την ανάγκη ευαισθητοποίησης και καλεί όλους να κάνουν γνωστή τη σπουδαιότητα πρόληψης και υιοθέτησής ενός υγιεινού αλλά και ισορροπηµένου τρόπου ζωής. Τι κινητοποίησε όµως ένα 100% “γυναικείο” brand να ασχοληθεί µε ένα “ανδρικό” ζήτηµα όπως το Movember;
«Οι γυναίκες της Max Factor είναι έξυπνες, δυναµικές, αποφασιστικές, µε αυτοπεποίθηση, τους αρέσει να παίρνουν πρωτοβουλίες, έχουν χιούµορ και στις δύσκολες στιγµές αναλαµβάνουν δράση» τονίζει ο κ. Ψηµµένος: «Γι’ αυτό, και µε γνώµονα το γεγονός ότι οι γυναίκες έχουν λιγότερα ταµπού σε θέµατα Υγείας, είναι οι πλέον κατάλληλες στο να µεταφέρουν ένα µήνυµα ευαισθητοποίησης, το οποίο αφορά τον ανδρικό πληθυσµό. Δεν υπάρχουµε µόνο για να εµπνέουµε τις γυναίκες. Εµπνεόµαστε από εκείνες και τη µοναδική οµορφιά τους. Αυτό εννοούµε µε το “You X Max Factor”. Είναι ο σύµµαχος στην ανάδειξη της δυναµικής τους.
Μπορεί να δείχνει αλλά δεν είναι αντιφατική η συγκεκριµένη κίνηση σε αυτό που πρεσβεύει η Max Factor. Οι γυναίκες της Max Factor είναι σίγουρες για την οµορφιά της προσωπικότητάς τους και µπορούν να δράσουν ώστε να επικοινωνήσουν ένα τόσο σηµαντικό θέµα, όπως είναι ένα ανδρικό θέµα υγείας».
Ανδρέας – Φίλιππος Ψημμένος
Brand Manager, Luxury & Color Cosmetics Division SARANTIS
Ποια είναι ζητήματα Υγείας στα οποία εστιάζει το Movember;
Το Movember προκύπτει από τον συνδυασµό των λέξεων Moustache και November. Είναι ένα παγκόσµιο κίνηµα, µε µεγάλη δυναµική, που προσπαθεί µέσω µιας λεπτοµέρειας, οι άνδρες αφήνουν µουστάκι τον µήνα Νοέµβριο, να υπενθυµίσει και να παροτρύνει τον ανδρικό πληθυσµό να φροντίσει τον εαυτό του κάνοντας τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις σε ετήσια βάση.
Επίσης, να σηµειώσουµε ότι ο καρκίνος του προστάτη είναι ο 2ος πιο συχνός καρκίνος στους άνδρες. Ταυτόχρονα, η εκστρατεία Movember έχει ως σκοπό την ευαισθητοποίηση του πληθυσµού σχετικά µε θέµατα της ανδρικής ψυχικής υγείας.
Γιατί είναι σημαντικό να ανοίξει ο διάλογος γύρω από την ανδρική υγεία;
Ο σύγχρονος τρόπος ζωής επιβαρύνει πολύ τον οργανισµό µας και τις συνέπειες τις βλέπουµε όλο και πιο συχνά. Επιπρόσθετα, οι νέες συνθήκες που επέφερε η πανδηµία δυσχεραίνουν ακόµα περισσότερο την κατάσταση και κάνουν επιτακτική την ανάγκη αφύπνισης του κοινού σχετικά µε τα ζητήµατα Υγείας. Τέλος, τα οφέλη της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης είναι αδιαµφισβήτητα.
Ποιο θα ήταν το ιδανικό αποτέλεσμα της δράσης αυτής;
Η εκστρατεία Movember στοχεύει να εξαλείψει τα ταµπού γύρω από τα θέµατα υγείας. Γι αυτό και η Max Factor ζητά από όλες τις γυναίκες να τα «σπάσουν» ζωγραφίζοντας το κατεξοχήν σύµβολο του ανδρικού φύλου, ένα µουστάκι! Το απροσδόκητο αυτής της ενέργειας θα προκαλέσει την περιέργεια άρα και την αφορµή για ενηµέρωση όλων, ανεξαρτήτως φύλου, για τα θέµατα ανδρικής υγείας και την αξία της πρόληψης και του ετήσιου διαγνωστικού ελέγχου.
Η δυναμική της δράσης
Το project από την πρώτη στιγµή ήταν challenging και για την οµάδα της Max Factor. Από τη γέννηση της ιδέας έως και την υλοποίηση της. Το αποτέλεσµα µας δικαίωσε.
Κάναµε την αρχή ξεκινώντας µε δυναµικές γυναίκες που αγαπούν και στηρίζουν το brand. Ο κόσµος ανταποκρίθηκε. Πολλές γυναίκες, αλλά και άνδρες, ανεξαρτήτως ηλικίας, προσθέτοντας µια πινελιά fun σε ένα τέτοιο σοβαρό θέµα, συµµετείχαν και τα local social media του brand δέχτηκαν µηνύµατα και κοινοποιήσεις.
Εδώ αξίζει να σηµειωθεί ότι ακόµα και άλλα brands από άλλους χώρους συντάχθηκαν µε τη δράση µας και βοηθούν ώστε να µεταδοθεί το µήνυµα δηµιουργώντας ταυτόχρονα πολύ ωραίο υλικό στα social media.
Σας προ(σ)καλούµε να ζωγραφίσετε ένα µουστάκι και να κάνετε τη φωνή όλων µας να ακουστεί πιο δυνατά!