Share This Article
«Ίδρυσα την Cake Ventures ως εταιρεία επιχειρηµατικών κεφαλαίων που επενδύει σε εταιρείες τεχνολογίας που αντιµετωπίζουν τα ταχέως µεταβαλλόµενα δηµογραφικά στοιχεία του κόσµου µας» αναφέρει η Monique Woodard ιδρύτρια και διευθύνουσα σύµβουλος του Cake Ventures. «Η διατριβή µου αποτελείται από τρία επίπεδα δηµογραφικής αλλαγής: γήρανση και µακροζωία. τη στροφή προς την ‘πλειοψηφία-µειοψηφία’, όπου το Διαδίκτυο καθοδηγείται από έναν πληθυσµό που υιοθετεί τεχνολογία από ασιατική, µαύρη και λατίνο καταγωγή· και αυξηµένη δύναµη κερδών και δαπανών των γυναικών.
Πολλοί επενδυτές αξιολογούν τις ευκαιρίες να επενδύσουν στις γυναίκες αποκλειστικά µέσα από το πρίσµα των γυναικών ιδρυτών (και δεν µπορούµε να µιλήσουµε για την ευκαιρία σε γυναίκες καταναλωτές χωρίς να αναγνωρίσουµε τους θλιβερούς αριθµούς επενδύσεων για τις γυναίκες ιδρυτές), αλλά υπάρχει µια παράλληλη ευκαιρία στη γυναικεία οικονοµία – επενδύοντας σε τεχνολογία που λύνει τα προβλήµατα και καλύπτει τις ανάγκες των γυναικών καταναλωτών.
Οι γυναίκες δεν πρέπει πλέον να θεωρούνται ως µια θέση. Στην πραγµατικότητα, είναι µια από τις πιο σηµαντικές αγορές ανάπτυξης που έχουµε δει ποτέ.
Αυτή η κοόρτη οδηγεί ήδη τις εταιρείες σε αποτελέσµατα πολλών δισεκατοµµυρίων δολαρίων στην υγεία των γυναικών, το ηλεκτρονικό εµπόριο, την οικονοµία της φροντίδας και άλλες κατηγορίες. Η αποτίµηση decacorn του ΑΥΤΗ ΜΕΣΑ και οι αποτιµήσεις δισεκατοµµυρίων (ή περισσότερων) δολαρίων Maven Health, Faireκαι Απίστευτη Υγεία είναι µόνο µερικά παραδείγµατα της διαρκούς ισχύος του γυναικείου δολαρίου.
Πώς οι γυναίκες έγιναν µια αναπτυσσόµενη αγορά;
Σήµερα, οι γυναίκες αποτελούν περίπου το ήµισυ του ενεργού πληθυσµού των ΗΠΑ και, όταν προσαρµοστούν στην αυτοαπασχόληση, αποτελούν τη νέα πλειοψηφία του εργατικού δυναµικού. Μεγάλο µέρος αυτής της ανάπτυξης προήλθε από τα κέρδη στους τοµείς του λιανικού εµπορίου και της υγειονοµικής περίθαλψης, βιοµηχανίες που απασχολούν περισσότερες γυναίκες και επηρεάζονται σε µεγάλο βαθµό από τη γυναικεία δαπάνη.
Η Another Circus µεγαλώνει την οµάδα της
Η Another Circus Creative Agency µεγαλώνει την οµάδα της, µε την προσθήκη δύο έµπειρων στελεχών στο δυναµικό της. Ο λόγος για τον Λεωνίδα Αρβανίτη, σε θέση Creative Director, και τη Χαρά Χαριτάντη, Business Unit Director.
Ο Λεωνίδας Αρβανίτης διατηρούσε µέχρι πρόσφατα θέση Creative Director στην Soho Square Athens, ενώ στο παρελθόν υπήρξε ένας εκ των ιδρυτικών µελών της The Newtons Laboratory. Μάλιστα, η πορεία των δύο στελεχών έχει διασταυρωθεί καθώς η Χαρά Χαριτάντη ήταν επίσης προηγουµένως µέλος της The Newtons Laboratory, στον ρόλο της Group Account Director.
Οι δύο νέοι συνεργάτες της Another Circus έχουν εργαστεί στο παρελθόν για µεγάλους λογαριασµούς όπως Diageo, ΟΠΑΠ, Τράπεζα Πειραιώς, Johnnie Walker, Lild αλλά και Άλφα Beer και Papadopoulou.
Enel: χρονιά διαφορετικότητας και συµπερίληψης
Η Enel Green Power Hellas όρισε τη σεζόν 2022 – 2023 ως Χρονιά Διαφορετικότητας και Συµπερίληψης, πιστή στη δέσµευση για τη διαµόρφωση ενός περιβάλλοντος εργασίας που ξεχωρίζει για την ποικιλοµορφία του και καλλιεργεί κουλτούρα ισότητας. Υλοποίησε πρωτοβουλίες που προωθούν το µήνυµα του σεβασµού στη διαφορετικότητα και της εξάλειψης των διακρίσεων. Η Enel Green Power Hellas έγινε η πρώτη εταιρεία ΑΠΕ στην Ελλάδα που υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με αυτόν τον τρόπο, επιβεβαίωσε την έµπρακτη στήριξη της εταιρείας σε κάθε τύπο διαφορετικότητας και συµπερίληψης, που βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: µηδενικές διακρίσεις, ίσες ευκαιρίες, εξάλειψη των αποκλεισµών στον χώρο εργασίας και σεβασµός στο work-life balance, την ισορροπία µεταξύ εργασίας και προσωπικού χρόνου για κάθε εργαζόµενο.
EY-Microsoft, νέα Ακαδηµία για Γυναίκες
Η ΕΥ Ελλάδος αγκαλιάζει πρώτη το CyberSecurity Women’s Academy, µια νέα Ακαδηµία Κυβερνοασφάλειας για γυναίκες που ξεκίνησε πιλοτικά η Microsoft και αναπτύσσει µέσω συνεργατών. Στόχος της ακαδηµίας είναι η υποστήριξη των γυναικών, ώστε να εξελίξουν τις τεχνικές δεξιότητές τους πιστοποιούµενες από τη Microsoft, και να εκκινήσουν την καριέρα τους στον ταχέως αναπτυσσόµενο τοµέα της κυβερνο-ασφάλειας. Η πρωτοβουλία αποτελεί συνέχεια των δράσεων της ΕΥ Ελλάδος για την ενίσχυση της ίσης αντιπροσώπευσης των γυναικών και του ρόλου τους στον χώρο της κυβερνο-ασφάλειας και της τεχνολογίας, όπου παραδοσιακά υποεκπροσωπούνται. Σε απόλυτη σύµπλευση µε τη συνεχόµενη προσπάθεια της Microsoft, µέρος της δέσµευσής της µέσω του GRforGrowth για την εκπαίδευση και πιστοποίηση σε ψηφιακές δεξιότητες 100.000 πολιτών µέχρι το 2025.