Share This Article
Στον πυρήνα της L’Oréal, βρίσκεται η συµπερίληψη, η οποία εξασφαλίζει στην εταιρεία µια ποικιλοµορφία εσωτερικά, αντίστοιχη µε τις ανάγκες των ανθρώπων που εξυπηρετεί.
Μερικά παραδείγµατα
- Έχει καταφέρει το 64% των µελών του Δ.Σ. της να είναι γυναίκες, ενώ το 60,6% των διευθυντικών θέσεων καταλαµβάνεται από γυναίκες.
- Τακτική εκπαίδευση των οµάδων του HR & των υπεύθυνων διαχείρισης οµάδων για Unconscious Bias.
- Εκπαίδευση όλων των νέων εργαζοµένων στη διαφορετικότητα και τη συµπερίληψη.
- Εκπαίδευση των διευθυντικών στελεχών σε managers’ inclusive mindset, ώστε να είναι συµπεριληπτικοί.
- #BreaktheSilence καµπάνια στους εργαζοµένους της εταιρείας µε στόχο να ενθαρρύνει την υποστήριξη σε θέµατα ψυχικών ασθενειών.
- Υποστήριξη ευπαθών οµάδων και µειονοτήτων µε ευκαιρίες απασχόλησης, µέσω προµηθευτών.
- H Garnier, σε συνεργασία µε τη ΜΚΟ All For Blue, στο πλαίσιο του προγράµµατος “Green Beauty” εκπαίδευσε 30 µαθητές του Ειδικού Σχολείου Κωφών Πεύκης για την προστασία του Περιβάλλοντος τον Απρίλιο του 2023.
- H Lancôme µε την ΜΚΟ Mexoxo υλοποιούν το πρόγραµµα “Write Your Future”.
- Με τη χορηγία της Vichy, η Ελληνική Εταιρεία Κλιµακτηρίου και Εµµηνόπαυσης σε συνεργασία µε τη Μονάδα Κλιµακτηρίου και Εµµηνόπαυσης της Β’ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών δηµιούργησαν τον Οδηγό Εµµηνόπαυσης 2023.
- Δηµιουργία δύο Κοινωνικών Κοµµωτηρίων (Αθήνα και Χανιά), µε την ευγενική υποστήριξη του Κλάδου Επαγγελµατικών Προϊόντων.