Share This Article
Στη μετά-covid εποχή το εργασιακό περιβάλλον πρέπει να γίνει ευέλικτο και να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες.
Σύμφωνα με την κ. Κωνσταντίνα Μπάρκα, People & Culture Director Greece & Cyprus της Coca Cola HBC, η εταιρεία από νωρίς πρόσφερε δυνατότητες smart office στους εργαζόμενους, εφάρμοσε το σύστημα image recognition που επιτρέπει με μια φωτογραφία να περνιούνται οι δείκτες που παρακολουθεί η εταιρεία, ενώ σε ό,τι αφορά στην εφοδιαστική αλυσίδα, υιοθέτησε το visual picking. Η Coca Cola HBC προωθεί τα soft skills των εργαζομένων μέσα από την ακαδημία πωλήσεων και από talent building sessions ενώ στηρίζει το remote leadership, το νέο ηγετικό μοντέλο όπου ο επικεφαλής διατηρεί ενεργό το όραμά του προς τους εργαζομένους, έστω και από απόσταση.