Share This Article
Στη Σόνια Χαϊμαντά
Το να πει κανείς ότι το answear.gr αποπνέει «άρωµα γυναίκας» είναι µάλλον κλισέ και σίγουρα άδικο καθώς το σοφιστικέ αυτό eshop απευθύνεται και σε άνδρες. Όµως οι γυναίκες έχουν, αν όχι την πρωτοκαθεδρία τους σίγουρα τη θέση που τους αξίζει στην εταιρεία και το ηλεκτρονικό κατάστηµα. Εκτός από την πλούσια συλλογή ρούχων και αξεσουάρ για κάθε γυναίκα, το νέο δυναµικό brand, Answear.LAB έχει σχεδιαστεί από γυναίκες και απευθύνεται σε γυναίκες. Παράλληλα τη φιλοσοφία της εταιρείας, του e-shop και της στρατηγικής επικοινωνίας διατρέχει ένα συµπεριληπτικό και ανοικτό πνεύµα προς τις γυναίκες που πρέπει να είναι και να παραµένουν ο εαυτός τους, ανεξάρτητα από τις επιταγές της µόδας ή τα στιλιστικά new entries. Η Κωνσταντίνα Τσίρα, Country Manager Greece & Cyprus της Answear µας ξεναγεί στον κόσµο της Αnswear κάνοντας …στάσεις στα στοιχεία στα οποία ξεχωρίζει.
Με τη στρατηγική επικοινωνία «Lifespiration Starts Here», η Answear έχει καταστήσει σαφές ότι βασικός της στόχος είναι να ενθαρρύνει ανθρώπους με πάθος που αναζητούν έμπνευση πέρα από τη Μόδα. Με ποιους τρόπους επιτυγχάνεται αυτός ο στόχος;
Ο τίτλος «Lifespiration Starts Here» παραµένει στο επίκεντρο της επικοινωνίας µας από το ξεκίνηµα της λειτουργίας του answear.gr στην Ελλάδα, στα τέλη του 2021, καθώς βασικός στόχος µας ήταν και παραµένει να αποτελέσουµε πηγή έµπνευσης για όλους. Στην Answear, στηρίζουµε την ελευθερία έκφρασης και το δικαίωµα κάθε ανθρώπου να επιλέγει αυτόβουλα το δρόµο που θα ακολουθήσει στη ζωή του. Αυτή η φιλοσοφία ενισχύεται και µέσα από την τελευταία µας τηλεοπτική καµπάνια η οποία αναδεικνύει τη διαφορετικότητα µέσα από τη µόδα και το προσωπικό στυλ και µας ενθαρρύνει όχι µόνο να ντυνόµαστε αλλά να ζούµε και να απολαµβάνουµε τη ζωή µε τους δικούς µας όρους. Ταυτόχρονα, µέσα από διεθνή και τοπικά projects, προτρέπουµε το κοινό µας να διαµορφώσει έναν out of the box τρόπο σκέψης και έκφρασης και να µοιραστεί την έµπνευσή του. Στο πλαίσιο αυτό, λανσάραµε πρόσφατα τον νέο διαγωνισµό φωτογραφίας στο Instagram µε τίτλο #journeyspirationgr, µέσα από τον οποίο φιλοδοξούµε να συγκεντρώσουµε συναρπαστικές φωτογραφίες από στιγµές και µέρη που µπορούν να αποτελέσουν πηγή έµπνευσης. Πρόκειται για τον 5ο διαγωνισµό που διεξάγεται ταυτόχρονα σε 10 χώρες και ακολουθεί την επιτυχία των προηγούµενων διαγωνισµών στους οποίους δηµοσιεύτηκαν χιλιάδες συµµετοχές και απονεµήθηκαν ιδιαίτερα ελκυστικά βραβεία.
Η Answear διαθέτει μεταξύ άλλων και το δικό της brand, Answear.LAB που απευθύνεται στη σύγχρονη και δυναμική γυναίκα. Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα που το κάνουν να ξεχωρίζει;
Πράγµατι, η Answear.LAB είναι ένα δυναµικό brand που έχει σχεδιαστεί από γυναίκες και απευθύνεται σε γυναίκες. Από την πρώτη στιγµή το γυναικείο κοινό «αγκάλιασε» το brand και στην Ελλάδα χάρη αφενός στις περιορισµένες συλλογές που ανανεώνονται τακτικά µε νέα σχέδια και υφάσµατα από βιώσιµες πηγές αλλά και στις δράσεις οι οποίες οργανώνονται τόσο σε κεντρικό όσο και τοπικό επίπεδο και προάγουν τη γυναικεία δύναµη και αυτοπεποίθηση. Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι για 2η χρονιά, στηρίζουµε το Μη Κερδοσκοπικό Σωµατείο ΔΕΣΜΟΣ προσφέροντας βοήθεια σε ευπαθείς οµάδες γυναικών ενώ σε διεθνές επίπεδο συµβάλλουµε στη γυναικεία ενδυνάµωση µέσα από διάφορες δράσεις.
Έχουν οι Ελληνίδες δικό τους στυλ ντυσίματος παρά το γεγονός ότι ψωνίζουν από διεθνή brands; Αναγνωρίζετε μια Ελληνίδα στο εξωτερικό από το πώς είναι ντυμένη;
Η Ελληνίδα σήµερα δε διστάζει να πειραµατιστεί µε τις επιλογές της και να διαµορφώσει το στυλ που της ταιριάζει, την εκφράζει και κολακεύει τη σιλουέτα της. Σαφώς, κάθε Ελληνίδα µπορεί να αναδεικνύει την προσωπικότητά της και να ξεχωρίζει µέσα από τις στιλιστικές της επιλογές ακόµα και όταν αυτές προέρχονται από διεθνή fashion brands. Η µόδα και το στυλ είναι τρόπος ζωής και η πλειονότητα των Ελληνίδων σήµερα δεν ακολουθεί πιστά τις τάσεις της µόδας αλλά µόνο αυτές που ταιριάζουν στο στυλ και την ιδιοσυγκρασία τους.
Για ποιους λόγους πιστεύετε ότι είναι στη Μόδα το vintage modern; Μήπως είναι πολύ σκληρή εποχή και το nostalgia style τη «μαλακώνει» κάπως;
Ο συνδυασµός vintage-modern στη µόδα σήµερα είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Αφενός, οι vintage πινελιές µπορούν να προσδώσουν µια πιο ροµαντική διάσταση του ίδιου outfit, κάτι που όλοι έχουµε ανάγκη να προσθέσουµε στην εµφάνισή µας στην προσπάθειά µας να αλλάξουµε τη διάθεσή µας ειδικά όταν οι περιστάσεις και το περιβάλλον δε µας το επιτρέπουν. Ταυτόχρονα, αποτελεί τον αποτελεσµατικότερο τρόπο για µια πιο βιώσιµη στάση καθώς µας δίνει τη δυνατότητα να δώσουµε αξία σε ρούχα και αξεσουάρ που έχουµε ήδη στην γκαρνταρόµπα µας.
Πιστεύετε ότι το no gender στυλ είναι το τέλος της θηλυκότητας ή Μόδα είναι και θα περάσει;
Η καθηµερινότητα ενός άντρα και µιας γυναίκας δε διαφέρει σήµερα. Η ισορροπία ανάµεσα στα δυο φύλα και στους ρόλους τους είναι λογικό να αποτυπώνεται και στις στιλιστικές τους επιλογές. Σήµερα δεν είναι τα ρούχα αυτά που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους αλλά ο κάθε άνθρωπος µπορεί να επιλέγει το στυλ που ταιριάζει µε την προσωπικότητά του.
Στο answear.gr προσφέρουµε άφθονες στιλιστικές επιλογές για κάθε στιλ και περίσταση και σε περισσότερα από 500 επώνυµα fashion brands. Θεωρώ ότι όσο περνά ο καιρός, η τάση του no gender στυλ θα εκφράζει ολοένα και µεγαλύτερο µέρος της κοινωνίας µας. Όσο για τη θηλυκότητα, αυτή µπορεί κάλλιστα να εκφράζεται τόσο µέσα από µια φούστα και ψηλοτάκουνες γόβες όσο και µέσα από unisex ντύσιµο.
Πόσο αναγκαία είναι τα social media στην επικοινωνία σας με το κοινό και πόσο προσαρμοστικοί είστε όταν οι τάσεις αλλάζουν (έλευση TIK TOK κ.λπ.);
Σαφώς τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κοµµάτι της καθηµερινής µας επικοινωνίας στην προσπάθεια µας να εδραιώσουµε την παρουσία µας, να αλληλοεπιδράσουµε µε το κοινό µας και να αποκτήσουµε ουσιαστική γνώση για τη συµπεριφορά του. Ειδικά τα τελευταία χρόνια, στην ψηφιακή εποχή που ζούµε, τα social media και το Influencer marketing έχουν αλλάξει σε σηµαντικό βαθµό και η προσαρµοστικότητα για κάθε brand είναι µονόδροµος έχοντας πάντα ως γνώµονα να διατηρούµε την επικοινωνία µας µε το κοινό αυθεντική και ειλικρινή.
Το 2022 ήταν μια χρονιά-«σταθμός» για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για τη φετινή χρονιά;
Οι µέχρι τώρα ενδείξεις επιβεβαιώνουν την εικόνα που έχουµε σχετικά µε την πορεία του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα, ότι δηλαδή θα συνεχίσει να αναπτύσσεται µε γρήγορους ρυθµούς. Η µετά Covid εποχή, βρίσκει τον Έλληνα καταναλωτή και την Ελληνίδα καταναλώτρια σαφώς πιο ώριµους και πιο εξοικειωµένους µε τις ηλεκτρονικές αγορές ενώ το ηλεκτρονικό εµπόριο µόδας καταγράφει επίσης ανοδική τροχιά. Όσον αφορά στα δικά µας αποτελέσµατα, η Answear τα τελευταία χρόνια βελτιώνει συστηµατικά την κερδοφορία της αξιοποιώντας τις ευνοϊκές τάσεις της αγοράς. Αξίζει να σηµειωθεί ότι την 1η Ιουνίου ολοκληρώθηκε η εξαγορά των καταστηµάτων Sneakerstudio και PRM, γεγονός που καθιστά την Answear ακόµα πιο ελκυστική στους καταναλωτές που αναζητούν premium προϊόντα. Ταυτόχρονα, η εταιρία είναι προετοιµασµένη να αναλάβει τις προκλήσεις του περιβάλλοντος καθώς και τις απαιτήσεις των καταναλωτών οι οποίοι έχουν ολοένα αυξανόµενες προσδοκίες. Είναι χαρακτηριστικό, για παράδειγµα, ότι οι καταναλωτές είναι πιο ευαισθητοποιηµένοι από ποτέ εξαιτίας της σοβαρής κλιµατικής αλλαγής και η Answear εργάζεται καθηµερινά για πιο υπεύθυνη και συνειδητή παραγωγή. Όλα µας τα προϊόντα, αποστέλλονται σε ενιαία οικολογική συσκευασία ενώ φροντίζουµε να επεκτείνουµε τη συλλογή µας συνεργαζόµενοι µε brands που υιοθετούν βιώσιµες πρακτικές.