Μαρία Γιαννούλη, Digital Marketer & Brand Advocate, Αnytime, Interamerican, “Εξελισσόμαστε συνεχώς, χωρίς να φοβόμαστε να ρισκάρουμε”

Ποια στοιχεία του χαρακτήρα σας βοηθούν και ενισχύουν την επιχειρηματική κουλτούρα και τη δύναμη της Anytime;

Από την αρχή της εργασίας µου κατάλαβα ότι πολλά στοιχεία του χαρακτήρα µου ταιριάζουν µε την επιχειρηµατική κουλτούρα και τη δύναµη της Anytime. Συµπεριφέροµαι µε επαγγελµατισµό και ανταποκρίνοµαι µε συνέπεια και µε αίσθηµα ευθύνης απέναντι στους πελάτες µας και στην Κοινωνία. Έτσι, καταφέρνω και συνεργάζοµαι αρµονικά µε τα µέλη της οµάδας µου, µε δηµιουργικότητα και φαντασία, αξιοποιώντας την ατοµικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός, ώστε να βοηθάµε τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα και καλύτερα, προσφέροντας κάθε στιγµή περισσότερα.

Η αυτοπεποίθηση στην εργασία είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη στην επαγγελματική σκακιέρα. Πόσο συμβάλλει στην καλλιέργεια της αυτοπεποίθησης η εταιρική κουλτούρα της Anytime;

Στη σηµερινή εποχή καλούµαστε συνεχώς να αναλαµβάνουµε µε υπευθυνότητα πρωτοβουλίες, επιδεικνύοντας µεγαλύτερη προσωπική ευθύνη και αυτοπεποίθηση. Έτσι, ενθαρρύνουµε κάθε στιγµή τις νέες ιδέες, επιτρέποντας σε ένα άτοµο να αλληλοεπιδρά και να συνεργάζεται αποτελεσµατικά µε ένα σύνολο ανθρώπων. Εξελισσόµαστε συνεχώς, χωρίς να φοβόµαστε να ρισκάρουµε, να δοκιµάζουµε, να διευρύνουµε τις εµπειρίες µας, να κάνουµε τις επιλογές που µας ταιριάζουν και να εκφράζουµε ελεύθερα τις απόψεις µας.

Ο κλάδος των Ασφαλειών χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν την Anytime και τους ανθρώπους της και τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Σε κάθε κλάδο υπάρχει έντονος ανταγωνισµός και ιδιαίτερα στον δικό µας. Ο ανταγωνισµός, όµως, µας κάνει να προσπαθούµε περισσότερο, να εξελισσόµαστε και να γινόµαστε καλύτεροι. Αυτό που µας ξεχωρίζει είναι ότι ψάχνουµε συνεχώς τρόπους να κάνουµε τη θετική διαφορά στη ζωή των ανθρώπων. Θέλουµε να είµαστε κοντά τους κάθε στιγµή, όχι µόνο στις κακές, αλλά και στις καλές. Γι’ αυτό και πάµε ένα βήµα πέρα από την ασφάλιση, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ασφάλειας µε πρωτοποριακές ιδέες και προϊόντα νέας γενιάς, που ξεπερνούν τα παραδοσιακά όρια, αλλά και υπηρεσίες που δίνουν καθηµερινή αξία στη ζωή των ανθρώπων.