Share This Article
H καµπάνια του Pantene #HairHasNoGender συνεχίζεται για 2η χρονιά µε νέο τηλεοπτικό που δηµιούργησε η Grey Athens. Σε σχετική έρευνα που έγινε, προέκυψε ότι το 53% των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόµων αισθάνονται την ανάγκη να κρύβουν την ταυτότητά τους στο χώρο εργασίας, γεγονός που οδήγησε το Pantene να συνεχίσει και για δεύτερη χρονιά την καµπάνια #HairHasNoGender. Η νέα καµπάνια επικεντρώνεται τόσο στη δύναµη που έχουν τα µαλλιά στο να εκφράζουν την ταυτότητα κάθε ανθρώπου, όσο και στο πόσο σηµαντική είναι η υποστήριξη όλων για να µπορούν οι άνθρωποι να αυτο-εκφράζονται όπως αυτοί επιθυµούν στο εργασιακό τους περιβάλλον.