Share This Article
Στους: Πέτρο Κυπραίο, Χρήστο Κοτσακά
Η Sharon Xiao, General Manager EMEA της TCL Communication, µιλάει για τη δέσµευση της εταιρείας σε σχέση µε τον εκδηµοκρατισµό της τεχνολογίας και τις επενδύσεις που πραγµατοποιεί στο R&D. Παράλληλα, όσον αφορά στην Ελλάδα, σηµειώνει πως αποτελεί µια «στρατηγική αγορά» για την TCL, λόγω και της θέσης της στο «σταυροδρόµι» Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.
Θα θέλαμε να ξεκινήσουμε τη συζήτησή μας με τη στρατηγική της TCL Communication σε στοχευμένους τομείς της αγοράς, και την παγκόσμια δυναμική της, όσον αφορά σε μερίδια αγοράς, τζίρους, κτλ.
Η TCL έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 160 παγκόσµιες αγορές, συµπεριλαµβανοµένης της Βόρειας Αµερικής, της Ευρώπης, της Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής, και της Νότιας Αµερικής. Το 2022, οι πωλήσεις µας, έφτασαν συνολικά τις 16,44 εκατοµµύρια συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablets. Με τρέχον όραµα το «5G for All», οι αποστολές 5G smartphones αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 122% YoY το 2022, παγκοσµίως. Στη Βόρεια Αµερική, η TCL παρέµεινε στο ίδιο επίπεδο, στους τρεις κορυφαίους προµηθευτές Android smartphone το 2022. Συγκεκριµένα, στον Καναδά, κατέλαβε τη δεύτερη θέση ως Android smartphone brand, µε αύξηση όγκου αποστολών YoY άνω του 68% το 2022. Σύµφωνα µε στοιχεία της IDC, η TCL κατατάσσεται πέµπτη στα κινητά τηλέφωνα, στην Ευρώπη, το 2022 και τέταρτη στην Ελλάδα, την Πορτογαλία, και την Κεντρική Ανατολική Ευρώπη (CEE). Η TCL Communication έχει επεκτείνει την αγορά της µε Android tablets, καθιστώντας την ως την 5η µεγαλύτερη εταιρεία tablet παγκοσµίως, κάτι που ισχύει και για την Ευρώπη. Ηγούµαστε της κατηγορίας MBB στην Ευρώπη. Έχουµε συνεργαστεί µε µεγάλους κορυφαίους παρόχους σε όλο τον κόσµο, για πάνω από 20 χρόνια, αναπτύσσοντας βασικές ικανότητες στην προσαρµοσµένη κατασκευή, την τεχνολογία οθόνης και την καινοτοµία µε έµφαση στην ποιότητα.
Διοριστήκατε General Manager για την περιοχή EMEA πριν από έξι μήνες. Ποια είναι η στρατηγική της εταιρείας σας γι’ αυτή την περιοχή, και τί ρόλο παίζει η Ελλάδα, η χώρα μας, στα ευρύτερα σχέδιά σας;
Ο στόχος της TCL είναι να συνεχίσει να χτίζει πάνω στο µήνυµα «Inspire Greatness» και να ενισχύσει περαιτέρω την αναγνωρισιµότητα του mobile brand µας, στην περιοχή EMEA, µέσω βαθύτερης ενοποίησης µε την TCL Electronics, και τις αθλητικές συνεργασίες, ως µία ακόµη απόδειξη ότι επιταχύνουµε στην Ευρώπη, µε ισχυρές φιλοδοξίες στην περιοχή. Πρόσφατα, είχαµε την ευκαιρία να παρουσιάσουµε τη νεότερη γκάµα τεχνολογιών αιχµής και καινοτόµων προϊόντων στην CES και στο MWC. Η δέσµευσή µας για τον εκδηµοκρατισµό της τεχνολογίας παραµένει ακλόνητη και είµαστε ενθουσιασµένοι που προσφέρουµε προσιτές και καινοτόµες λύσεις στους καταναλωτές µέσω του οικοσυστήµατος έξυπνων συσκευών µας. Παρεµπιπτόντως, περισσότεροι από 37.000 επισκέπτες απόλαυσαν την παρουσίαση των συσκευών µας στην Εβδοµάδα Σχεδιασµού του Μιλάνου, σε ένα σχεδιαστικό πλαίσιο κάτω από το γενικό θέµα «Future Lab», όπου παρουσιάσαµε µία επιλογή από το οικοσύστηµα έξυπνων συσκευών µας, όπως η βραβευµένη τεχνολογία TCL NXTPAPER, που προσφέρει εκπληκτική ποιότητα εικόνας και προστατεύει την υγεία των µατιών. Η στρατηγική της εταιρείας µας, είναι να επιτύχει περαιτέρω µε τα tablets και τα µοντέλα της σειράς TCL 40 που κυκλοφορούν στην Ευρώπη, προσφέροντας απρόσκοπτη και βελτιωµένη εµπειρία χρήστη, µε τεχνολογία υψηλής ποιότητας, ως µέρος του οικοσυστήµατος συσκευών µας. Όπως πάντα, προσπαθούµε να παρέχουµε σε όλους ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση στο διαδίκτυο, είτε εργάζονται εξ αποστάσεως, είτε θέλουν να παραµείνουν συνδεδεµένοι εν κινήσει. Παραµένουµε προσηλωµένοι στην παροχή σχετικών λύσεων προς όποια κατεύθυνση κι αν πηγαίνει η αγορά, και ανυποµονούµε να συνεχίσουµε να διευρύνουµε τα όρια της καινοτοµίας µαζί µε τους συνεργάτες και τους πελάτες µας. Καθώς η Ευρώπη είναι µία από τις σηµαντικότερες αγορές για την TCL, θα συνεχίσουµε τις προσπάθειές µας για να καλύψουµε τις ανάγκες των χρηστών της ΕΕ. Όσον αφορά στην Ελλάδα, αποτελεί µία στρατηγική αγορά για την TCL, αφού το πλήρες οικοσύστηµά της είναι ήδη διαθέσιµο στη χώρα. Εποµένως, ο ρόλος αυτής της περιοχής είναι καθοριστικός για την εταιρεία µας, και θέλουµε να αυξήσουµε περαιτέρω τη θέση µας µέσω των παρακάτω:
Διαφοροποίηση: δηµιουργώντας µοναδικές προτάσεις προϊόντων, για να ξεχωρίσουµε από τον ανταγωνισµό.
Εκδηµοκρατισµό της τεχνολογίας µας: προσφέροντας προσιτές λύσεις στους χρήστες, συνοδευόµενες από νέα και καινοτόµα προϊόντα.
Customer focus: οι πελάτες βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε επιχείρησης και πρέπει να διασφαλίσουµε ότι ικανοποιούµε τις ανάγκες τους και υπερβαίνουµε τις προσδοκίες τους. Για να το πετύχουµε αυτό, διαθέτουµε µια πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, ακούγοντας τα σχόλια των πελατών, κατανοώντας τα προβλήµατά τους και δηµιουργώντας λύσεις που αντιµετωπίζουν αυτά τα επίµαχα σηµεία.
Brand awareness: αυξηµένη προβολή και αναγνώριση της επωνυµίας µας από το κοινό µας, µέσω περιεχοµένου υψηλής ποιότητας όπως το UGC (User Generated Content), για να δείξουµε τις δυνατότητες των προϊόντων µας, µέσω προσωπικών εµπειριών.
Επιπλέον, µε τη στρατηγική της θέση στο σταυροδρόµι της Ευρώπης, της Ασίας και της Αφρικής, η Ελλάδα µπορεί να διαδραµατίσει κρίσιµο ρόλο στα ευρύτερα σχέδια της TCL, ως πύλη προς αυτές τις περιοχές, παρέχοντας πρόσβαση σε νέες αγορές και πελάτες.
Έχετε κάνει εκτενή εργασία στο R&D. Τί είδους επενδύσεις πραγματοποιεί η εταιρεία στην έρευνα και την ανάπτυξη, σήμερα; Δώστε μας μερικά παραδείγματα τομέων καινοτομίας που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σας.
Σήµερα, η TCL διατηρεί 32 εργοστάσια και 42 κέντρα R&D σε όλο τον κόσµο. Τεστάροντας τα όρια του τι είναι δυνατό µε την τεχνολογία οθόνης, και παρέχοντας στους καταναλωτές µας, οθόνες καλύτερης ποιότητας, ιδρύσαµε το 2009 την TCL CSOT, επενδύοντας σχεδόν 39 δισεκατοµµύρια δολάρια όλα αυτά τα χρόνια. Η TCL CSOT έχει γίνει ηγέτης στις καινοτόµες τεχνολογίες οθόνης. Αυτή η συνεχής επένδυση στην Έρευνα & Ανάπτυξη και την έξυπνη κατασκευή, σε συνδυασµό µε τις µοναδικές δυνατότητες κάθετης ολοκλήρωσης, µας καθιστά ικανούς να είµαστε προετοιµασµένοι για όλες τις πτυχές των µελλοντικών σεναρίων.
Κατά τη γνώμη σας, τί επιφυλάσσει το μέλλον για τον τομέα της συνδεσιμότητας; Ποιες τάσεις συμβάλλουν στη διαμόρφωσή του, ποιος είναι ο αντίκτυπος του 5G, και τί μπορούμε να περιμένουμε από την επόμενη γενιά (6G);
Η TCL υπήρξε πρωτοπόρος στον τοµέα του 5G, και είχε ασχοληθεί πλήρως µε το 5G R&D από το 2015. Ήταν η πρώτη που υλοποίησε την επίδειξη λύσης pre-5G end-to-end στο MWC το 2020. Στο πλαίσιο των κοινών προσπαθειών των εταίρων, η TCL Communication συµµετείχε ενεργά στην προσαρµογή προτύπων, ανέπτυξε λύσεις τεχνολογίας τερµατικών 5G µε βάση τις ανάγκες των χρηστών, παρουσίασε διεξοδικά τα σενάρια εφαρµογής και την οικολογία των προϊόντων, και πέτυχε σταδιακά αποτελέσµατα κάθε χρόνο. Δηµιουργήσαµε ακόµη και ένα κοινό εργαστήριο R&D µε την China Unicom τον Ιούνιο του 2019. Μέχρι σήµερα, η TCL έχει επενδύσει 1 δισεκατοµµύριο δολάρια σε έρευνα & ανάπτυξη, και στη δηµιουργία εργαστηρίων 5G. Αυτές οι λύσεις δηµιουργήθηκαν για να «απελευθερώσουν» γραφεία, ιδρύµατα, σπίτια, χώρους εργασίας και ψυχαγωγίας, παρέχοντας αξιόπιστη, γρήγορη ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο, µε µεγάλη ταχύτητα µέσω δικτύων κινητής, και υποστηρίζοντας πελάτες και παρόχους. Απελευθερώνουµε επίσης τους ιδιώτες µε συσκευές 5G smartphone, όπως το TCL 40 R 5G και το νέο CPE LINKZONE 5G MW512. Αυτές οι συσκευές προσφέρουν εξαιρετική απόδοση 5G και συνδεσιµότητα εν κινήσει. Όσον αφορά στο 6G, επιτρέψτε µου να σας δώσω ένα παράδειγµα wearable οθονών και τι µπορούµε να περιµένουµε. Σηµαντικοί παράγοντες στον κλάδο της τεχνολογίας, συµπεριλαµβανοµένων εκείνων που επενδύουν σε µεγάλο βαθµό σε AR και VR, διερευνούν το πώς να συνδυάσουν τον εικονικό και τον πραγµατικό κόσµο. Έτσι γίνεται όλο και πιο σαφές ότι τα wearables θα διαδραµατίσουν κρίσιµο ρόλο σε αυτό το µείγµα. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, και µε την έλευση του 6G ή του 7G, οι δυνατότητες των wearables να βελτιώνουν τις εµπειρίες και τις αλληλεπιδράσεις µας, µε τον κόσµο, θα ενισχυθούν περαιτέρω. Η wearable τεχνολογία µπορεί να µεταµορφώσει σηµαντικά εξέχουσες πτυχές της καθηµερινής µας ζωής. Με την ανάπτυξη προηγµένων form factors και καινοτόµων χαρακτηριστικών, οι wearable συσκευές θα µπορούσαν να µας παρέχουν πληροφορίες σε πραγµατικό χρόνο, όπως η σωµατική µας ευεξία, η πλοήγηση, και η γενικότερη αλληλεπίδραση µε εµπορικές συναλλαγές.
Όσον αφορά στις συσκευές, οι οποίες έχουν γίνει πιο καινοτόμες και πιο συνδεδεμένες, τι αναζητούν οι καταναλωτές αυτές τις μέρες; Επικεντρώνονται σε premium κατηγορίες ή είναι το κόστος τώρα πιο σημαντικός παράγοντας; Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζει η αγορά;
Η TCL δεσµεύεται να εκδηµοκρατίσει την τεχνολογία, ώστε όλοι να έχουν πρόσβαση σε καινοτόµες τεχνολογίες, πλατφόρµες και υπηρεσίες. Με το διαφοροποιηµένο χαρτοφυλάκιο των συνδεδεµένων προϊόντων, συµπεριλαµβανοµένων smartphones, tablets, laptops, earbuds και wearable συσκευών, προσφέρει στους καταναλωτές έξυπνες τεχνολογικές εµπειρίες και υγιεινό τρόπο ζωής. Να σας δώσω ένα παράδειγµα: µέχρι το 2027, θα υπάρχουν κατά µέσο όρο έξι συνδεδεµένες συσκευές ανά άτοµο στις δυτικές οικονοµίες. Η υπηρεσία Connected Consumer Radar της CCS Insight υποδεικνύει επί του παρόντος περίπου τέσσερις συνδεδεµένες καταναλωτικές συσκευές ανά άτοµο. Αυτό θα αυξηθεί τα επόµενα πέντε χρόνια, καθώς η συνδεσιµότητα πολλαπλασιάζεται σε wearable τεχνολογία και άλλες καταναλωτικές συσκευές, όπου η TCL µπορεί να συµβάλει στην παροχή συσκευών για όλες τις περιπτώσεις χρήσης. Για την επίτευξη αυτού του στόχου και τη διαχείριση των προκλήσεων, η εταιρεία επικεντρώνεται στην καινοτοµία, την προσβασιµότητα, την οικονοµική προσιτότητα, την τοπική προσαρµογή και τη βιωσιµότητα.
Τί νέα και συναρπαστικά πράγματα μπορούμε να περιμένουμε από την TCL Communication φέτος;
Ως ισχυρή µάρκα ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, κατανοούµε την αξία των διασυνδεδεµένων συσκευών, και αυτή η τάση θα συνεχιστεί µέσα στο 2023, ειδικά στο πλαίσιο των έξυπνων συνδεδεµένων σπιτιών. Η TCL είναι µία από τις ελάχιστες εταιρείες µε πλήρες χαρτοφυλάκιο ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, που περιλαµβάνει όλες τις κατηγορίες προϊόντων, συµπεριλαµβανοµένων των κινητών. Ως εκ τούτου, µπορούµε να είµαστε µία πιο προσιτή εναλλακτική λύση σε αυτό τον πλήρως συνδεδεµένο κόσµο. Η TCL έχει µία ξεχωριστή προσέγγιση, εστιάζοντας στις οθόνες, από την τελευταία τεχνολογία mini LED έως τα προσιτά smartphones, tablets και wearables. Έχουµε λύσεις για όλες τις απαιτήσεις και περιπτώσεις. Όσον αφορά στα tablets, είµαστε ιδιαίτερα ενθουσιασµένοι που διαθέτουµε τη βραβευµένη τεχνολογία TCL NXTPAPER, η οποία διαθέτει εκπληκτική ποιότητα εικόνας και προστατεύει την υγεία των µατιών. Ως εταιρεία µε σταθερή τεχνογνωσία στις οθόνες, η υιοθέτηση έξυπνων γυαλιών είναι ένα θέµα µε το οποίο είµαστε επίσης ενθουσιασµένοι για τη µετάβαση στο µέλλον. Είµαστε πρόθυµοι να συνεχίσουµε τις προσπάθειές µας µε τα wearable display glasses TCL NXTWEAR S, την τρίτη µας γενιά που στοχεύει να πάει τα wearables στο ανώτερο επίπεδο. Επίσης, µέσω της εξέλιξης του AR / VR και του Metaverse, η TCL είναι σε εξαιρετική θέση να παρέχει στους πελάτες της κατάλληλες και τεχνολογικά υγιείς λύσεις, όπου κι αν πηγαίνει η αγορά.
Στο MWC της Βαρκελώνης, παρουσιάσατε διάφορες τεχνολογίες, που σχετίζονται με την επαυξημένη πραγματικότητα και τα έξυπνα γυαλιά. Ποιο είναι το όραμα της TCL για τα έξυπνα wearables;
Όπως γνωρίζετε, η TCL είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές οθονών στον κόσµο, µε εξειδίκευση σε διάφορες σχετικές τεχνολογίες, που κυµαίνονται από panels τηλεόρασης έως tablet, κινητά, ρολόγια και εύκαµπτες οθόνες. Γνωρίζουµε ότι έχουµε την εµπειρία και τις ανώτερες δεξιότητες για να δηµιουργήσουµε προηγµένα και µοναδικά wearable προϊόντα, που χρησιµοποιούν τεχνολογία οθόνης αιχµής. Στόχος µας είναι να βελτιώσουµε την εµπειρία χρήσης των wearable προϊόντων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία µας στις οθόνες. Έχουµε ήδη διερευνήσει διάφορες µορφές για την ενσωµάτωση τεχνολογίας εύκαµπτης οθόνης, όπως rolling και folding, οι οποίες θα µπορούσαν να βελτιώσουν σηµαντικά την εµπειρία προβολής για wearables. Ο ρόλος της wearable τεχνολογίας στη συνολική στρατηγική µας, είναι να φέρουµε την τεχνολογία µας στα προϊόντα, µε καινοτόµους τρόπους, που αναδεικνύουν την τεχνολογία αιχµής µας. Στην TCL, πιστεύουµε ότι όλοι πρέπει να έχουν πρόσβαση στην τεχνολογία, γι’ αυτό εργαζόµαστε πάντα για τη βελτίωση των έξυπνων wearables. Εξερευνούµε επίσης νέες τεχνολογίες, όπως η επαυξηµένη, η µικτή και η εικονική πραγµατικότητα, και επενδύουµε στο να κάνουµε αυτές τις εµπειρίες ακόµα πιο συναρπαστικές.
Πώς μπορούν οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη να ωθήσουν σημαντικά την αγορά smartphone προς τα εμπρός;
Η στρατηγική AI x IoT της TCL επικεντρώνεται στο να βοηθήσει τους χρήστες να ξεκινήσουν το ταξίδι τους προς ένα πιο έξυπνο σπίτι και µία πιο έξυπνη ζωή. Συνδυάζει hardware, software, connectivity και ολοκληρωµένες λύσεις, που βοηθούν τους χρήστες να δηµιουργήσουν έξυπνη, βολική, ασφαλή και περιβαλλοντικά υπεύθυνη ζωή. Η TCL έχει δηµιουργήσει ένα ολοκληρωµένο οικοσύστηµα συσκευών End, Edge και Cloud IoT. Το οικοσύστηµα αυτό συνεργάζεται µε τις κορυφαίες υπηρεσίες cloud στον κόσµο, για να παρέχει σύνδεση και ευκολία που εξυπηρετούν τις ανάγκες των χρηστών οποιαδήποτε στιγµή, οπουδήποτε, χρησιµοποιώντας τα smartphones και τις τηλεοράσεις τους ως κεντρικούς κόµβους ελέγχου (control hubs). Αφοσιωµένη στην περαιτέρω ανάπτυξη του AI x IoT, η TCL έχει αυξήσει τις επενδύσεις της στην έρευνα & ανάπτυξη AI, δηµιουργώντας εργαστήρια και συµµετέχοντας σε πολυάριθµες συνεργασίες, για να εξασφαλίσει την αιχµή της τεχνολογικής προόδου. Η τεχνητή νοηµοσύνη µπορεί να βελτιώσει αποτελεσµατικά την απόδοση των προϊόντων µας, µε τη βελτίωση hardware και software, επιτρέποντας στους καταναλωτές να απολαµβάνουν µία πιο φιλική προς το χρήστη εµπειρία κινητής τηλεφωνίας. Για παράδειγµα, η βραβευµένη τεχνολογία οπτικής βελτίωσης NXTVISION της TCL, προσαρµόζεται έξυπνα στα σενάρια των χρηστών, και τους επιτρέπει να εξατοµικεύουν την οπτική τους εµπειρία, µε ανώτερη αντίθεση και ευκρίνεια. Η λειτουργία έξυπνης φόρτισης σε κινητά τηλέφωνα, µπορεί να µάθει έξυπνα την καθηµερινή ρουτίνα των χρηστών, για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της µπαταρίας. Στο MWC ανακοινώσαµε τις νέες τεχνολογικές καινοτοµίες µας, NXTURBO και NXTPAPER 2.0. Η νέα τεχνολογία NXTURBO AI της TCL βελτιώνει την απόδοση της GPU κατά 30%, ενώ µειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και 17%, χάρη στους αυξηµένους έξυπνους αλγόριθµους επεξεργασίας γραφικών. Την ίδια στιγµή, ο αυτόµατος αισθητήρας φωτός του TCL NXTPAPER 2.0 προσαρµόζει τη θερµοκρασία χρώµατος µε βάση το περιβάλλον και την ώρα, προσφέροντας µία ακόµα πιο άνετη εµπειρία θέασης και ανάγνωσης. Η TCL δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποτυπώσουν τις καλύτερες στιγµές, µε τεχνολογίες κάµερας AI που διευκολύνουν τη λήψη ευκρινών, καθαρών εικόνων και βίντεο, ώστε κάθε περίσταση να είναι αξέχαστη. Το Steady Snap ανιχνεύει την κίνηση και καταγράφει κάθε στιγµή µε γρήγορες ταχύτητες κλείστρου, µε αποτέλεσµα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, χάρη στην τεχνολογία µείωσης θορύβου πολλαπλών καρέ (multi-frame noise reduction). Παράλληλα, το One Shot καταγράφει ένα σύντοµο βίντεο µε ένα κλικ, και χρησιµοποιεί AI για να προσφέρει τα καλύτερα βίντεο και εικόνες, που µπορούν να κοινοποιηθούν αµέσως.
Ονομάστε τρία βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν καλύτερα το brand της TCL.
Ως brand, θέλουµε να εµπνεύσουµε το µεγαλείο (Inspire Greatness), εστιάζοντας σε προϊόντα που ενδυναµώνουν την έµπνευση και καθιστούν περισσότερο προσβάσιµη την τεχνολογία που απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό (consumer technology). Αυτό ισχύει για τα tablets, τους υπολογιστές, τα smartphones, τις πρωτότυπες συσκευές, τα wearables και τις λύσεις CPE & IoT. Η TCL κέρδισε πάνω από 40 βραβεία το 2022 από πολλούς διαφορετικούς φορείς, όπως CES και MWC, EISA, ακόµη και το διάσηµο βραβείο GLOMO πρόσφατα. Η αναγνώριση από τους συναδέλφους µας, επιβεβαιώνει τον τρόπο µε τον οποίο η γκάµα των προϊόντων µας, υπάρχει για να εµπνέει µεγαλείο σε όλες τις µορφές της, και αυτό είναι κάτι για το οποίο είµαστε υπερήφανοι. Δεύτερον, καινοτοµία. Η TCL έχει τη φήµη ότι είναι καινοτόµος για την προσέγγισή της στον σχεδιασµό και την ανάπτυξη προϊόντων. Η εταιρεία διερευνά συνεχώς νέες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που µπορούν να βελτιώσουν τα προϊόντα της και την εµπειρία του χρήστη. Για παράδειγµα, επιδιώκουµε να παράγουµε οθόνες που διατηρούν έναν υγιή τρόπο ζωής, όπως η νέα έκδοση της βραβευµένης τεχνολογίας TCL NXTPAPER για τη φροντίδα των µατιών. Τρίτον, η TCL έχει µία ισχυρή δέσµευση για βιωσιµότητα. Η εταιρεία δεσµεύεται για την αναζήτηση πιο υπεύθυνων λύσεων, ενσωµατώνοντας την έννοια του #TCLGreen σε όλες τις πτυχές της επιχείρησής της, και θέτοντας τους καταναλωτές στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Μέσω συγκεκριµένων δεσµεύσεων και του ολοκληρωµένου κάθετου µοντέλου της, η TCL στοχεύει στη µείωση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων και στην προώθηση πιο πράσινης παραγωγής. Τα προϊόντα TCL πληρούν ή υπερβαίνουν τους περιβαλλοντικούς κανονισµούς. Επιπλέον, συνεχίζουµε να ενισχύουµε την εποπτεία της διαδικασίας παραγωγής για την αποµάκρυνση επικίνδυνων ουσιών, τον αποκλεισµό ορυκτών από εµπόλεµες ζώνες στην αλυσίδα εφοδιασµού µας, την υποστήριξη πράσινων συσκευασιών, και την αύξηση του όγκου και της ποιότητας των προγραµµάτων ανακύκλωσης ηλεκτρονικών ειδών. Όπως επισηµαίνεται στην έκθεση TCL Technology ESG Report 2022, η TCL Technology έχει επενδύσει συνολικά 1,04 δισεκατοµµύρια δολάρια στην προστασία του περιβάλλοντος. Πρόσφατα παρουσιάσαµε τη δέσµευσή µας στην Εβδοµάδα Σχεδιασµού του Μιλάνου, µε το σύνθηµα #TCLGreen.
Η TCL επικεντρώνεται κυρίως σε budget-friendly και mid-range συσκευές. Μπορούμε να περιμένουμε σύντομα μια ναυαρχίδα high-end από την εταιρεία σας;
Η TCL δεσµεύεται για την τεχνολογική καινοτοµία και τον εκδηµοκρατισµό, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να έχουν πρόσβαση σε premium, καινοτόµες, πλούσιες σε χαρακτηριστικά συσκευές. Στόχος µας, είναι να εµπνεύσουµε το µεγαλείο, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να µπορούν να βιώσουν µία πλουσιότερη και εξυπνότερη ζωή. Πιστεύουµε ότι κάθε συσκευή πρέπει να είναι εξοπλισµένη µε τις τεχνολογίες και τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στους πελάτες να επιδεικνύουν το µεγαλείο τους, όχι µόνο να προορίζονται σε premium µοντέλα υψηλού κόστους. Σε περιόδους οικονοµικής αβεβαιότητας, µε τον παγκόσµιο πληθωρισµό σε άνοδο, θέλουµε να διαβεβαιώσουµε τους πελάτες µας, ότι καλύπτουµε κάθε ανάγκη, µε ένα ευρύ φάσµα ποιοτικών προϊόντων σε ελκυστικές τιµές, στις οποίες όλοι µπορούν να έχουν πρόσβαση.
Είναι η κυκλοφορία ενός foldable smartphone μέρος των σχεδίων σας;
Επί του παρόντος, οι foldable συσκευές είναι ακριβές, καθιστώντας τες απρόσιτες για πολλούς. Προτεραιότητα της TCL είναι ο εκδηµοκρατισµός της τεχνολογίας, ώστε να είναι διαθέσιµη σε όλους. Ως εκ τούτου, οι προσπάθειες µας στην Ε&Α foldable πηγαίνουν περισσότερο στην ανάπτυξη, βελτίωση και παροχή µιας εκδηµοκρατισµένης foldable λύσης. Εν τω µεταξύ, θα συνεχίσουµε να επενδύουµε σε τεχνολογίες οθόνης για να προσφέρουµε στους πελάτες µας την καλύτερη εµπειρία θέασης σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων µας. Είµαστε παθιασµένοι µε την παροχή οθονών µε εντυπωσιακά, καθηλωτικά γραφικά, ζωντανά χρώµατα και βαθιές αντιθέσεις, προστατεύοντας παράλληλα την όραση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το portfolio µας, διαθέτει έναν αυξανόµενο αριθµό συσκευών µε τεχνολογία NXTVISION και NXTPAPER, ενσωµατωµένη σε smartphones, laptops και tablets.
Sharon Xiao
Η Sharon Xiao είναι Γενική Διευθύντρια της TCL Communication στην περιοχή EMEA, ως σταθερό µέλος της εταιρείας επί 15 χρόνια, και έµπειρη επαγγελµατίας του κλάδου. Έχει εργαστεί εκτενώς στην έρευνα και ανάπτυξη (R&D) της επιχείρησης, καθώς και στον τοµέα των προϊόντων της εταιρείας. Στον προηγούµενο ρόλο της στην TCL, η Sharon ήταν η GM του Τµήµατος Έξυπνων Συνδεδεµένων Συσκευών και µέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της TCL Communication (EC). Έχει επίσης διατελέσει Director of Sales Operations και GM της σειράς προϊόντων Mobile Broadband και Wearables. Η εµπειρία της στην παγκόσµια διαχείριση έργων στο σχεδιασµό των τηλεφώνων της εταιρείας ως Διευθύντρια Αξεσουάρ την βοήθησε να αναπτύξει µια βαθιά κατανόηση του κλάδου και των προκλήσεων που τον συνοδεύουν. Είναι κάτοχος EMBA από τη China Europe International Business School και Master of Engineering από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Harbin. Ολοκλήρωσε επίσης το πτυχίο της στη χηµεία και τα υλικά. Έχει αναγνωριστεί ως Elite Director, GM, και Management στο TCL University. Ως Γενική Διευθύντρια της περιοχής EMEA, εντάσσεται στα µέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της TCL Communication και της TCL Electronics Extend EC. Η εκτεταµένη εµπειρία της στον κλάδο, και η γνώση της για την εταιρεία, θα είναι πολύτιµες για την ανάπτυξη του τµήµατος EMEA.