Share This Article
Η Rocket, η οποία δημιουργήθηκε το 2018 στην Ουκρανία μπήκε πριν από δυο μήνες στην ελληνική αγορά. Ήδη υπόσχεται χαμηλότερη προμήθεια σε σχέση με τους βασικούς της ανταγωνιστές «θέλοντας να διασφαλίσει ότι τα συνεργαζόμενα εστιατόρια θα κερδίζουν περισσότερα με την Rocket σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό», όπως επισημαίνει η Clementine Joly, Head of Marketing για την Ευρώπη προσθέτοντας: «Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι η προμήθεια θα προσαρμόζεται. Προσφέρουμε χαμηλότερα standard ποσοστά και μπορούμε να τα προσαρμόσουμε με οποιοδήποτε χαμηλότερο ποσοστό που ενδέχεται να δίνουν οι ανταγωνιστές μας σε σχέση με τα δικά μας.»