Share This Article
Η χρυσή χορηγ
Με τη Χρυσή Χορηγία της ATCOM πραγµατοποιήθηκε το CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο αφιερωµένο στο Customer Experience. Στην agenda του συνεδρίου, την οποία συνιστούσαν διεθνώς καταξιωµένοι ειδήµονες του CX, συµµετείχε η CX Director της ATCOM Αλίσια Κωνσταντούρου, µε τοποθέτηση που είχε ως θέµα το B2B Customer Experience και τίτλο “B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success”. Στην οµιλία της, η κ. Κωνσταντούρου αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C και υπογράµµισε τη σηµασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασµό µιας επιτυχηµένης στρατηγικής Customer Experience.
Αλίσια Κωνσταντούρου
CX Director, ATCOM